Gå til innhold

Erfaringer med Felg spesialisten i Oslo?

Ranger emnet


Gandulf

Anbefalte innlegg

Har funnet et sett pene felger på finn som selges av "Felg spesialisten as". De har mange annonser på finn, og gode priser.

 

MEN.. de har ikke noen hjemmeside. Jeg er litt småskeptisk..

 

Her er felgene: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17961313

 

Og her er den infoen jeg fant om dem: http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/felg_spesialisten/1788437184.htm

 

Mod.: Flytt gjerne tråden til "annet bilrelatert" hvis dere mener den ikke passer inn her.

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt skeptisk selv. Men hvis du betaler når du får dem, så er et ikke noe problem. Oppkrav, henting hos han o.l.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henting er ikke et tema, siden jeg bor 90 mil unna.. :rolleyes:

 

Oppkrav er jo et must, men hva om felgene er skadet evt. at jeg har fått feil produkt? Eller at det er gjort elendig/fraværende avbalansering hvis jeg kjøper med dekk? Blir ikke bare bare å klage/heve kjøpet hvis selger viser seg å være useriøs.

 

Derfor vil jeg gjerne ha erfaringer fra noen som har handlet der.

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår