Gå til innhold

Endelig Audi igjen :) Styling hjelp!

Ranger emnet


twogees

Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg har etter en kort stund med utroskap til fordel for en Volvo endelig kommet tilbake i Audi verdenen :):) S6 4.2 -> volvo v50 1,6 -> og nå Audi A6 2002 2.5 230 HK 450 NM :D går som et helvete! og jeg spreller som en glad laks.

 

Men jeg syns grillen på denne er litt gubbe, og ønsker å freshe den opp litt. Det jeg har lyst på er en RS styling, Begynner først litt i det små med ny grill tenker jeg. Noen som vet om De orginale RS6 grillene passer på 2002 A6? den er i listen under 2002 sportsgrill på NBS.

En annen ting jeg jakter på er RS6 speilene med mat alu, finnes disse til a6? passer dem? hvor får jeg kjøpt?

 

Neste steg blir vel å sette på sideskjørt, og ny Rs6 front :)

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
mener å ha lest at rs6 grillene passer rett på:) iallefall hvis det er oem griller;)

 

tja.... prøvde, men den passer bare på 4,2 varianten av A6 :( fikk den på ved å kutte litt i grillen og lime den på. men har gått tilbake til den orginale :P

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi kjekt å vite har en 1.8TQ selv å har planer om rs6 grill etterhvert:)

 

Det er er en times jobb med litt kutting og testing :) du kan få kjøpe min ferdigtilpassa grill billig :) den er helsvart da, uten alu kant rundt.

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder?

gjerne bilder der du har den på bilen også om du har.

 

hehe... nå føler jeg meg veldig veldig dum! jeg gikk ut i garasjen for å ta bilde av A6 en med RS6 grillen på, men i garasjen sto en Passat bluemotion leiebil... for kammene har jo gått på audien :D har stått på møller i en uke!!! haha :redbite

 

Er det mulig!

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har etter en kort stund med utroskap til fordel for en Volvo endelig kommet tilbake i Audi verdenen :):) S6 4.2 -> volvo v50 1,6 -> og nå Audi A6 2002 2.5 230 HK 450 NM :D går som et helvete! og jeg spreller som en glad laks.

 

Men jeg syns grillen på denne er litt gubbe, og ønsker å freshe den opp litt. Det jeg har lyst på er en RS styling, Begynner først litt i det små med ny grill tenker jeg. Noen som vet om De orginale RS6 grillene passer på 2002 A6? den er i listen under 2002 sportsgrill på NBS.

En annen ting jeg jakter på er RS6 speilene med mat alu, finnes disse til a6? passer dem? hvor får jeg kjøpt?

 

Neste steg blir vel å sette på sideskjørt, og ny Rs6 front :)

 

Du får kjøpt matte alu speilhus hos quattroco.

 

Har hørt at de er flinke på service, og er anbefalt av mye audifolk.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår