randerzz Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 skal lakkere en skade på en dør og lurer derfor på hva den beste spraylakken er. har lagt fra meg noen som helst tanker om biltema lakk, mye pga. dårlig utvalg. tenker derfor på multona, auto-k, motip eller spray-max. skaden består av et område med lakk jeg klarte å rive rett av da jeg skulle fjerne plastlistene på siden av bilen (ja, jeg var dum nok til å ikke varme opp med hårføner eller varmepistol først) gikk helt fint helt til jeg kom til den siste delen, da en stykke på ca. 20cm fulgte med listen. grunningen er fortsatt igjen, tror jeg, har ikke begynt å ruste etter rundt 2 måneder ute, så er iallefall beskyttet av noe. noen innspill? Siter Corsa B Swing 1.2 16v R.I.P. Corsa B World Cup 1.6 16v Omega B GL 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 http://www.billakk.no/ selger AutoK på sprayboks. De kan også scanne lakken din hvis du har gammel eller ukjent lakk, men det er ikke noe alternativ for deg som bor på andre siden av fjellet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg