evopower Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Noen som vet om allroad lyktene passer på min 99 modell a6 avant? De ser jo like ut i formen, men allroadlyktene er mørkere. Noen som vet om facelift etter 2002 baklykter passer på min bil? Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 ja baklykter passer rett på avant. ikke helt sikker på frontlykter, men tror det er bolt on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har snakket med de på norsk bildelesenter. De påstår hardnakket at INGEN lykter fra A6 passer om hverandre. Skulle jeg likt å sett. Jeg tror også nemlig at det skal gå an å få det til å passe. Jeg skal få bestilt inn noen lykter bare for å prøve, så skal jeg gi dere svar. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Her er det noen som prøver å sote framlyktene selv. ble bra! http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=187932&highlight=headlights Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 så ikke så verst ut det, neste prosjekt for meg! Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg