Panhard Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hei Jeg skiftet lmm på min 240 her om dagen, men med ny lmm har jeg fått nytt problem, nemmelig at motoren stanser når den har kjørt et stykke uten gasspådrag og trår den i fri. den gir feil 2 3 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panhard Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Etter en del turer, ser det ut at problemet er bare når motoren er blitt varm og termostaten har åpnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panhard Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 jeg kan legge til at den nye er en scan-tech fra mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eljar Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Har du sjekka at "flappen" i luftfilterboksen virker som den skal? Kan hende lmm ikke angir riktig luftmengde dersom innsugslufta er for varm, og at du derfor får feil blandingsforhold. Ellers er det vel haugevis med andre ting som kan være feil (temp sensor f.eks). Men er jo litt snodig dersom det bare skjer hvis du setter bilen i fri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Åssen er tomgangen din a? kanskje den er fo lav. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg