Mrerik Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Ey. Noen som vet hvordan man tar ut en spiller i en Focus? Spilleren heter 6000CD. Tenkte å bruke denne http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=589 og koble til iPod eller noe slikt. Noen som vet hvordan man gjør dette og? Vet noen om det er mulig å bytte ut hele spilleren? Isåfall hvilke spillere passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrerik Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Vet det er noe med en cd veksler utgang, men aldri helt skjønt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Velkommen til forumet! birthday Vanlige ISO-pinner tar ut den spilleren: Og det interface'et kobles til CD-skifterinngangen ja. Så får du et par RCA/Phonokontakter som AUX-inngang isteden, som synes på bildet av den boksen. Edit: Det med ISO-pinnene avhenger forresten av årsmodellen... flere versjoner av 6000CD. Hvilken årsmodell er bilen din? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 jeg mangla ISO pinner da jeg skulle få ut kasettspilleren i min focus men gikk fint med spiker. spillern gikk det til helvette med men fikk den da ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg