morettio Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hallo! Er ny her og har et problem med sub'en i bilen min. Når jeg har bagasjeluka nede er subben ganske død og ikke pressis, men når jeg åpner luka er plutselig sub'en pressis og har fordobbla effenkten fra når luka var nede! Hva kan være galt? -JAB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Me trenger info, info og info!! Biltype. Kassetype. Sub. Kassestørrelse. Kva har du gjort for å få basstrøkket inn i kupéen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hallo! Er ny her og har et problem med sub'en i bilen min. Når jeg har bagasjeluka nede er subben ganske død og ikke pressis, men når jeg åpner luka er plutselig sub'en pressis og har fordobbla effenkten fra når luka var nede! Hva kan være galt? -JAB Høres kanskje ut som om du har for stor kasse til din bil? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Enkelt forklart så vil jeg tro det hjelper MYE å prøve ut plassering på subkassa di, har erfart det samme i f.eks en sedan med en sub som spilte inn mot kupeen, prøv å snu kassa di eller endre plasseringen er mitt tips :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg