ninjaflipp85 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Da har jeg endelig gjort noe med bilen min. Begynner i det små såklart men. Alle monner drar, sant? :) Det jeg har gjort er : Fjerne lykte-viskere og fylle igjen lokket og lakkert dem svart (skal bli rød). - Lakke grillen svart. - Polert og vokset bilen. - lakkert motordekslet - og satt inn filter til focalfrontsett og flyttet tweeterne inn i døra. og lagt om litt ledninger! Her er bilder etc. Lakke grillen svart: Lakke motordekslet rødt: Gjør det rent med Glad Hand: Grunnet: Lakket, Litt feil rødlakk , men bra inntil videre!: Ferdige resultatet,helt feil lakk. men det ser jo ingen under pansret. men skal kjøpe org.bil lakken Fjerne lykte-viskerne,fruen hjelper meg (flink er hun): Tatt plastlokkene og fylt dem: Eieren tar seg en pause med et glass Øl;p: Slik ble da resultatet utvendig med polering og oppfreshing av dem svarte listene! Legg merke til 'kiss my ass' skiltet,likte det jeg ;) inntil videre ser den slik ut! Nye blackrim lykter og XC-grill kommer! Styiling,senking og felger ønskes også!Glemte vel og nevne at emblemer bak er fjernet :) : 'Kiss my ass' ;) Skal opp i bakvinduet. : Et bilde av bilen utenfor garasjen :) , dama hjelper flittig til. her er svartlistene nettopptatt. Tror bilen er klar til polerings her! : Listene ble rimelig-svarte igjen!: Jeg har fått satt inn delefilter og tweeterne i døra. Her er litt bilder iallefall , for de interesserte. Plassering av støy-filteret fra focal: Måle avstanden og merke av. Slik at hullet ikke blir i skrået (nb: takk til pappa for all hjelp) : Verktøyet til og borre hullet: Hullet er klart: Tweetern er på plass. Bak tweeterne fylte vi med tech-7 slik at tweeteren holder seg der. Står til tørk , kommer med flere bilder imorgen. Da dør-trekket er på plass!: Endret Juni 28, 2009 av ninjaflipp85 Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Så fin ut denna. noen planer for felger? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 tenkte på disse : http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1207 Eller disse: http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1604# eller disse: http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1568 Noe i den duren hadde jeg tenkt iallefall! Blir det mega felger , blir mega merket byttet ut med volvo emblem :) mvh Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Jeg har noen felger til salgs som jeg brukte på min s40 http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/219735-felger-dekk.html Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Har du plukket av sidemarkeringslysene noengang? Har 3 stk som er knust til meg som jeg må bytte, men er litt usikker på hvordan jeg kommer til. Må jeg av med fangeren? Ellers var det fine felger du har plukket ut. Hvilken dim hadde du tenkt deg? Har 17 på min og det synes jeg kler bilen godt. Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Har du plukket av sidemarkeringslysene noengang? Har 3 stk som er knust til meg som jeg må bytte, men er litt usikker på hvordan jeg kommer til. Må jeg av med fangeren?Ellers var det fine felger du har plukket ut. Hvilken dim hadde du tenkt deg? Har 17 på min og det synes jeg kler bilen godt. Vet ikke helt hvordan man går frem for og fjerne markeringslysene. Ser du ikke dette godt når dem er knust? Virker jo som listen ligger over lyset. Men listen på fangeren kan du vel plukke av. Så regner med det er slik det må gjøres. Men om du søker litt her på forumet , så finner du nok det ut! :) Tenkte 17\215 eller 17\225 , vet ikke hvilken profil man må ha , for og slippe subbing. Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Jo regner med jeg må av med plastlistene, men det var egentlig hvordan jeg fikk av de jeg lurte på. Om de bare er klipset fast så man må bryte litt eller om man må komme til på innsiden. Vil liksom ikke rive og slite for mye heller. Ser ihvertfall at de plastlistene mine skal få seg en oppgradering nå ihvertfall :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Markeringslysene tar du ut uten å ta av listen.. Stikk noe inn på ene siden og bøy forsiktig ut. Plastlistene er festet med mothaker i fangeren, det går ann å ta de av uten å være på baksiden av fangeren, men om du er usikker på hvordan man skal gjøre det er det nok best å ta av fangeren. Det er jo ikke store jobben :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Tøft! Takk for hjelpen! Da skal jeg petter-smarte-meg frem til en løsning på de lyktene som er knust så får vi det nok til uten å ta av listene vil jeg tro :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Det er bare og peise på , bare pass på så du ikke knekker noe ;) hardplast har en tedens til og knekke lett! Lykke til :) Hva er max dim på dekk til s40 folkens? 225 med profil 35? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Spørs hvor mye du senker det :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Var den grillen krom før du lakkerte? isåfall, hvor lenge vil det holde?:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Var den grillen krom før du lakkerte? isåfall, hvor lenge vil det holde?:P Grillen var krom før jeg lakka den svart ja. Har 2 lag grunning og maaange lag svart lakk :) så håper det vil holde! Resultatet ble iallefall upåklagelig! Det holder nok en stund , iallefall til jeg får XC-grillen i hus :) Men som det er med alt annet skal det penger til , så vi får se hva prioriteringene blir fremover :) ;) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Grillen var krom før jeg lakka den svart ja. Har 2 lag grunning og maaange lag svart lakk :) så håper det vil holde! Resultatet ble iallefall upåklagelig! Det holder nok en stund , iallefall til jeg får XC-grillen i hus :) Men som det er med alt annet skal det penger til , så vi får se hva prioriteringene blir fremover :) ;) Samma hvor mye lakk du har, vis grunninga slipper;) Jeg har dessverre dårlig erfarlig med lakking av krom! Men du får ha lykke til;):volvopower: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Samma hvor mye lakk du har, vis grunninga slipper;)Jeg har dessverre dårlig erfarlig med lakking av krom! Men du får ha lykke til;):volvopower: Sant nok det , men til nå har det vist seg og funke bra. Skal ha xc grill asap. Og blackrim lykter. Så om lakken ikke holder , so what :o Men takk for det du .:volvopower: Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg