Riverbeach Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg ser det er en post her der det står, men det er b are for de med elektriske vinduer. Og bak på min har jeg ikke det, så jeg lurer på åssen man får av spaken man ruller ned vinduet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Vipp av plastikken som er på midten der. Under den, der den røde pilen er sitter det en skrue. Den skrur du selvfølgelig ut. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riverbeach Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Vipp av plastikken som er på midten der. Under den, der den røde pilen er sitter det en skrue. Den skrur du selvfølgelig ut. :) Tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 fått det til? det er ganske enkelt ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 tusen takk:) tvilsomt bilde:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 HAHA, i know Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg