kristoffer1303 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Noen som kjenner til at en 2.0E ryker unormalt mye av eksosen og bruker veldig mye bensin ? Hva kan være feilen ? Takk for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauen Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 Prøv å skifte tennplugger, hjalp en del på min bil bare å skifte de! Siter - Audi A6 2,8 V6 C4 - Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Sjekk tenningsanlegg og spesiellt pluggledninger, om ikke det hjelper så kan du begynne å feilsøke innsprøytning. De kan gå tilsynelatende fint med fullstendig brudd i en plugledning pga høy driftsspenning, men det merkes spesielt på forbruket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solheimen Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 hvordan sjekker jeg tenningsanlegget ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 kor langt har bilen gått? rundt 200 000 mer? Da kan eg nesten "garantere" at det er ventiltetningane som er gåene, motor går heilt fint, men ryker veldig? :P Desse er da veldig billige, tror ikkje dei kosta 100kr engang for 8stk (1pr ventil). Du må da av med toppdekselet, registerreim, kamaksel og ventildytterene(pakningene står under dess på toppen av ventilene). litt arbeid men ellers veldig lette å skifte, er bare å dra di av med ei tang for så å dytte nedpå nye. Mvh Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Trekker den dårligere? Lager "klakke" lyd? Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg