Jackass Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 95 mod golf cab selges, Sjekk ut linken hvis du inntresert... http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=445544&ressort=BI&adtype=S Bilen står i nittedal.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Jackass 95 mod golf cab selges, Sjekk ut linken hvis du inntresert... http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=445544&ressort=BI&adtype=S Bilen står i nittedal.. Skal gäggen selge kjerra allerede altså? trodde først det var din det var snakk om jeg nå.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Det må være det dårligste bildet jeg har sett... Prøv å få med noe annet enn bare panseret neste gang :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by bjirn Det må være det dårligste bildet jeg har sett... Prøv å få med noe annet enn bare panseret neste gang :D Jeg vet det er ikke min bil, så altså ikke jeg som har tatt bildet, bildet er tatt med et mobilkamera... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by nitewlkr Skal gäggen selge kjerra allerede altså? trodde først det var din det var snakk om jeg nå.... Ja han har vist ikke råd til å ha den lenger, kjøpt seg kåk... Ikke lenge før min kommer for salg heller tror jeg... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg