Ainnersn Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Min corsa 1,0l 12v stopper når den blir varm.Da er det bare å la den stå ca en halv time, så er det bare å starte og kjøre litt igjen.Hvis jeg sitter og gir jevn gass på ca 1500 omdreininger stopper den ikke. Når jeg slipper gassen stopper den med en gang.Har problem med at den butter litt imot når jeg kjører også. Må være veldig lett på foten med gasspådrag.Jeg tok av ledningen til luftmassemåleren og da gikk den som bare det. Men den stopper fortsatt etter en tid.Vet ikke om det kan være noe feil med LMM. Ikke noe motorlampe som lyser. ( Lyser når jeg tar av ledning til LMM )Noen som har hatt lignende problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Nå vet ikke jeg stort om den motoren, men det kan jo høres ut som en sensor som har blitt varmefølsom og dermed er på vei til å gå i stykker. På andre opelmotorer kan tilsvarende symtomer komme av at veivsensoren er på vei til å dø. Det gir ikke nødvendigvis feilkode med det første. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainnersn Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Da var Corsa`n i orden igjen. Det var sensoren til veivakslingen som ikke tålte varme og gjorde at den stoppet. 819 kr hos Opel forhandleren og veldig enkel å skifte selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hva var det jeg sa ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg