Shyggen Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 har sett på Veitec som senker 40fram og 35bak.. hvordan vil dette bli? noen som vet? vil man fremdeles ha komforen? sett på komplett dempere og fjærer til 5000kr på http://www.senk.no Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Det tror jeg vil bli ganske bra, det er store hjulbuer på den bilen, så 40/35 vil bra pent tror jeg, åssen felger er det tenkt til og ha på bilen? komfort messig vil jeg ikke tro du mister så mye av egentlig, regner ikke med at du vil ha denne bil veldig stiv, og at du kjører sånn ca normalt med den, så ikke sett på et sinnsykt dyrt sports sett... jeg vil anbefale minimum 18" på en så stor bil, og da med eiker som går helt ut i kanten, (18" med kant kan fort se litt små ut på en så stor bil) eller noe større med eiker som går helt ut eller med kant, lykke til og legg gjerne inn bilder :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 kan se om jeg får tatt noen bilder snart.. er orginale 17" på den en så lenge men, har sett på et sett 19" men, forhandleren sa som du at han trodde 18" var mer fornuftig.. for og beholde litt gummi til komfort.. Da er fjærer og dempere bestilt :) veitec 40/35 Mvh Ray Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 har sett på Veitec som senker 40fram og 35bak.. hvordan vil dette bli? noen som vet? vil man fremdeles ha komforen? sett på komplett dempere og fjærer til 5000kr på http://www.senk.no Jeg har 40/40 på min med 235/35/19 det er litt stivt men i og med at denne bilen har MYE kofort å ta av så er den fortsatt fult kjørbar! eneste "problemet" jeg har merket er at siden akselavstanden er så lang kan du få problemer over litt brå (kneiker) skulle gjerne hatt det som du får med litt mere senk foran i forhold til bak. er litt omvendt stuk på bilen min... Gleder meg til bilder... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg