vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Å hvordan går det med deg og justering av bilen da? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 (endret) regreima skal taes neste uke tenker jeg, + att bilprioritering er satt ned:( driver å skal bygge hus ,så her må det spares ca 50-60 lapper før jeg i det hele tatt får på sko! bygger jo selv så har jo egenkapital på 40 % ca .. sparing i 3-4 mnd tenker jeg det tar før blir ikke bilen "pynta" på! Endret Juni 23, 2009 av crezit Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 regreima skal taes neste uke tenker jeg, + att bilprioritering er satt ned:( driver å skal bygge hus ,så her må det spares ca 50-60 lapper før jeg i det hele tatt får på sko! bygger jo selv så har jo egenkapital på 40 % ca .. sparing i 3-4 mnd tenker jeg det tar før blir ikke bilen "pynta" på! Nice :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Veit det finnes verktøy for pinnebolter men jeg har tatt de med to muttere og to fastnøkler jeg som regel. Bare å smøre på med rust løser (5.56 f.eks). Aha, da er det gjerne greit å være to stk også? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Har hvertfall prøvd litt forskjellig nå, og de står helt forbanna fast. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Se tråden din... skrev litt der jeg :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Aha, da er det gjerne greit å være to stk også? Skal gå greit med 1 bare person. Fikk det til jeg :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Skal gå greit med 1 bare person. Fikk det til jeg :) Da bruker du en fastnøkkel til å holde imot, og en til å vri oppover med? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 En til og holde igjen den du låser den andre mutteren med og en til å skru :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Eller du kan kjøpe verktøy for pinnebolter som f.eks http://www.idg-tools.as/default.pl?showPage=214 Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Ikke dumme de der! Men er vel like greit å bare kjøpe nye bolter.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Jepp :) Pluss muttere Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Hvis jeg ikke får tak i det i kveld, så skal jeg ringe møller i morgen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Lurt av deg og bruke kobber muttere da disse er mye enklere og få opp den dagen du skal det. De tåler mye mer varme og setter seg ikke lett fast.. På min bruker jeg rustfri pinnebolter og kobber muttere. Turbopower har også, de sender over hele landet :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Fikk faktisk ut den ene pinnebolten, men den andre ble helt ødelagt og mutterne spant som faen. Ødela den ene mutteren også. Så blir nok nye bolter og muttere i morgen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg