Grev1 Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Ble påkjørt her forleden så måtte bytte bakaksel. Bytta bremserør å slanger bak samt begge bremsesylinderne når jeg først dreiv på. Så i går skulle jeg lufte bremsene. Kjøpte meg en flaske med returventil. Fulgte rekkefølgen som sto i haynes, og begynte med H.B. Pumpa noen ganger på pedalen og kjente motstand, og så at slangen ble fylt med væske, men jeg la også merke til at det lakk væske fra hjulsylinderen, og jeg hørte en squirte lyd eller hva jeg skal kalle det :P Jeg tenkte at hjulsylinderen var defekt så gikk videre til V.B. Her gikk alt som det skulle og jeg fikk vekk luft. Foran gikk det også fint. I dag kjøpte jeg meg en ny hjulsylinder, og monterer denne, og setter i gang luftinga. Men det samme skjer igjen. Fungerer helt fint på de andre 3 hjula. Tok meg en tur med bilen for å teste bremsene og de funker tilsynelatende bra, om ikke bedre en før, men noe er jo galt!? Det er en Vento 1.9 TDK 94' det er snakk om her. Noen tips om hva dette kan skyldes? Endret Juni 22, 2009 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 sjekket flensene dine? Om de sitter skikkelig og at det ikke lekker lengre inn? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 flensene? På bremserøret? Lengre inn? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 bømp Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deftones9 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 har samme problem som trådstarter, fant du ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deftones9 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 eventuelt noen andre som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Bremsene fungerte som de skulle selv om det tilsynelatende lakk bremseveske fra den ene sylinderen. Har kjørt med det helt frem til nå (Nå er bilen vraka :P) lakk aldri bremseveske, og har gått igjennom euok osv i mellomtida. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deftones9 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 problemet ble borte for min del, lufta litt mere og så forsvant det bare... ikke sett tydelig lekkasje siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg