Orkdalingen Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Da har jeg endelig tatt sommerferie fra skolen, og Caddy'n står for tur. Bilen ble handlet for godt og vel 2 år siden, men har stått lagret siden. men nå har jeg endelig dratt den fram igjen, for å gi den en real runde med rustsliping og lakkering. litt info om bilen: 1987 modell 1600 Diesel MYE overflate rust, samt et rusthull i dørken på størrelse med en 5-kroning. Fargevalget per d.d: tornado rød med svart platt(innvendig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Vel.. da jeg begynte å demontere viser det seg at rusta har koset seg utrolig godt i dørken. her er det bare å kappe ut hele gulvet og sveise inn nytt. heldigvis er gulvet på en Golf MK1 likedan, så det er ny-deler å oppdrive. så ble det litt sveising på platten, for her er det brukt glassfibersparkel å tetta rusthull med.... nei, det er ikke meg dette altså!!! Har fått taki 7X15 Compomotive-felger som blir lakkert svart og rød som skal på bilen når den blir ferdig. dette blir da sommerfelgene. Litt sånn Offtopic, men på en annen måte ontopic og, LITT høy bak kanskjee?? Noen der ute som har nye baklykter til meg? siden mine ser sånn ut: EDIT: RETTELSE, Compomotive-felgene er 7x15, ikke 8,5x15 som jeg skrev lengre opp i posten. Endret Juli 13, 2009 av Golf2elsker'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 HAr du biler av Compomotive hjula du ska ha på? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Tror jeg har et sett med orginal lamper liggende.. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Misunner deg bilen. Har ønska meg en sånn lenge:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Misunner deg bilen. Har ønska meg en sånn lenge:) hehe.. ligger innimellom ut en eller annen på nettet til salgs i trøndelag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 HAr du biler av Compomotive hjula du ska ha på? ble bare et bilde fra nettet nå, da felgene ikke ligger her i gården, men på verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 shit.. kan slenge ut en liten update sånn på natten. da er alt av rust (utvendig) slipet bort,hatt på quattro rust stop fra Würth, så nå gjenstår bare dørken. så blir det litt modifisering av bakende (må jo ha Volkswagen skrifta fra luka i bakplata!) og sparkling før lakkering. det rykker stadig fremmover mot ferdig bil igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg