Finepix Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Skillz2k Porsche 911 har ganske fet lyd.. Du klarer hvertfall å skille den fra andre. WORDthumpsup Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 feit lyd på den M5'n med Kellners anlegg ja ! :) Flerre V8 lyd, men kanskje litt mye? Den "gromme" E39 M5 lyden er borte.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 noen hørt lyden av en RX-8? syns faktisk den er rå! høyfrekvente lyder som høres ut som en motorsykkel med kompressor :p http://homepages.paradise.net.nz/dclbwh/media/rx8.mp3 Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Fyre opp 4 år gamle poster..? Jaja.. Siden du allikevel har gjort det, må jeg legge til at Impreza har ganske fet lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 ikke orginalt anlegg på den m5'n Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ferrari 355 V8 Audi 5'er Er ikke så dum lyd i sekseren som sitter i skyline heller.. ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ferrari 360 Stradale definitivt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 femmer`n til Audi:) uten tvil Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by BMW-328 feit lyd på den M5'n med Kellners anlegg ja ! :) Flerre V8 lyd, men kanskje litt mye? Den "gromme" E39 M5 lyden er borte.. Syntes ikke det, det har bare blitt mer av alt! Samt et herlig snerr underveis. Ikke helt objektivt siden Kelleners anlegget mitt ble montert forrige helg, men men ;) Kunne kanskje vært enda litt høyere lyd, men får kjøre litt med oppsettet slik det er nå først. Om det ikke regner kommer jeg innom rudskogen nå til fredag, så kan du jo vurdere selv :) (Du skulle vel dit?) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ferrari 355 med tubi exhaust !!! :dude: http://www.catsspeed.co.jp/test/FR_Parts/cs_sound/mpeg_file/04.mpg Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by JokkVahl Ferrari 355 med tubi exhaust !!! :dude: http://www.catsspeed.co.jp/test/FR_Parts/cs_sound/mpeg_file/04.mpg Ferrari stiller jo i en egen klasse da!! ;) Helt villt! Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by robertdn Syntes ikke det, det har bare blitt mer av alt! Samt et herlig snerr underveis. Ikke helt objektivt siden Kelleners anlegget mitt ble montert forrige helg, men men ;) Kunne kanskje vært enda litt høyere lyd, men får kjøre litt med oppsettet slik det er nå først. Om det ikke regner kommer jeg innom rudskogen nå til fredag, så kan du jo vurdere selv :) (Du skulle vel dit?) Jeg skal dit på fredagen ja..:) Om det regner eller ikke..Hehe.. Sliter litt mindre på dekk når det er regn, men feste er jo bånn.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by BMW-328 Jeg skal dit på fredagen ja..:) Om det regner eller ikke..Hehe.. Sliter litt mindre på dekk når det er regn, men feste er jo bånn.. Kjørte med vinterdekk på rudskogen for et par uker siden når det regnet, og det eneste stedet jeg fikk feste var på langsida, resten av bane var det umulig å få grep på, og litt av morroa forsvinner jo når man ikke får G kreftene i svingene. Ga meg i overkant av 160 på rettstrekka (3gir) resten trengte jeg for å få ned farten samt gooooood margin :) Gøy når det regner, men vanvittig gøy når det er tørt! Tror det blir opphold til fredagen, Værvarsel: fredag 07. 05 21°C 9m/s opphold. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by robertdn Kjørte med vinterdekk på rudskogen for et par uker siden når det regnet, og det eneste stedet jeg fikk feste var på langsida, resten av bane var det umulig å få grep på, og litt av morroa forsvinner jo når man ikke får G kreftene i svingene. Ga meg i overkant av 160 på rettstrekka (3gir) resten trengte jeg for å få ned farten samt gooooood margin :) Gøy når det regner, men vanvittig gøy når det er tørt! Tror det blir opphold til fredagen, Værvarsel: fredag 07. 05 21°C 9m/s opphold. Husker du hva du hadde med 325 ESS'n? Hadde ca 140-145 om jeg husker rett på langstrekka og bremset ganske tidlig da jeg hadde veldig dårlig bremseveske. Er det meldt 21grader ved Rudskogen eller er det 21c ved Karlskoga? :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Kan jeg spørre hvor du kjøpte Kelleners anlegget ditt? Fins det noen forhandlere av det i Norge? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg