Gå til innhold

Vegard sin w124 230E 1992 mod.


vegard b

Anbefalte innlegg

Ja kan vel legge inn prosjekte mitt her å,bilen er ferdig men kan jo dele med dere alt som har blitt gjort.Begynte med att jeg var en tur borti autovernet i desember 2008,hele forbanna høyre sida blei tatt,da var det bare å begynne.

Sånn så bilen ut første sommeren jeg hadde den.

Bilde021.jpg

Bilde027.jpg

Bilde025.jpg

så begynner arbeide=)

DSCN0196.jpg

DSCN0197.jpg

DSCN0208.jpg

DSCN0220.jpg

DSCN0219.jpg

DSCN0218.jpg

DSCN0217.jpg

DSCN0216.jpg

DSCN0229.jpg

DSCN0230.jpg

DSCN0228.jpg

DSCN0243.jpg

DSCN0242.jpg

DSCN0241.jpg

DSCN0246.jpg

fire elektriske vinduer blei lagt opp,og lys under alle fire dørene og lys i solskjermer.

DSCN0247.jpg

DSCN0258.jpg

DSCN0257.jpg

DSCN0256.jpg

DSCN0255.jpg

DSCN0254.jpg

DSCN0253.jpg

DSCN0252.jpg

DSCN0267.jpg

DSCN0264.jpg

DSCN0277.jpg

DSCN0276.jpg

DSCN0275.jpg

så var bilen klar for lakking.

dscn0292.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-05-15

dscn0293.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-05-15

var å henta deler hos hauk motors.

dscn0298.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-05-15

så var den ferdig=) vil takke einar for hjelp med det elektriske,tresland bilskade for lakkering,dama for att ho var tolmodig,og brodern for hjelp til sliping.

dscn0344t.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0342.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0340rmt.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0345k.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0346.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0347x.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0402d.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0413q.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0414v.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0415h.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

dscn0419.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-06-15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen ser ut sånn jeg ønsker min skulle sett ut. Det er skikkelig stil over resultatet du har fått til Vegard:)

All ære til deg og Einar for dette praktresultatet. :thumb

 

Akkurat passe senk også, hvor mye er den senka ca?

Nydelig toning på rutene, og de felgene syns jeg er råflotte, iallfall når de sitter på denne bilen sammen med all faceliften og fine lakken. :)

 

Var det vanskelig å sette inn kromringene i instrumentpanelet forresten? Har akkurat bestillt meg slike selv, men er litt nervøs for å sprekke glasset når jeg skal montere. Og hvor fikk du tak i de to ringene rundt vifte og tempbryterne? Passer ringer som er ment for 210 brytere for eksempel, vet du noe om det:confused: For de fant jeg mange av på ebay..

 

Kjør pent med bilen og pass deg for autovernet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen ser ut sånn jeg ønsker min skulle sett ut. Det er skikkelig stil over resultatet du har fått til Vegard:)

All ære til deg og Einar for dette praktresultatet. :thumb

 

Akkurat passe senk også, hvor mye er den senka ca?

Nydelig toning på rutene, og de felgene syns jeg er råflotte, iallfall når de sitter på denne bilen sammen med all faceliften og fine lakken. :)

 

Var det vanskelig å sette inn kromringene i instrumentpanelet forresten? Har akkurat bestillt meg slike selv, men er litt nervøs for å sprekke glasset når jeg skal montere. Og hvor fikk du tak i de to ringene rundt vifte og tempbryterne? Passer ringer som er ment for 210 brytere for eksempel, vet du noe om det:confused: For de fant jeg mange av på ebay..

 

Kjør pent med bilen og pass deg for autovernet.. ;)

Kromringene til instrumentet er kjøpt på E-bay, prøv å unngå å av med glasset, prøv å lur de inn nadre veien.

V.app regulering: http://autoroyal.no/shop/productslist.aspx?CatalogDirectoryId=772&MenuNode=633670877016672143&cp=3

beste jeg fant nå...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromringene til instrumentet er kjøpt på E-bay, prøv å unngå å av med glasset, prøv å lur de inn nadre veien.

V.app regulering: http://autoroyal.no/shop/productslist.aspx?CatalogDirectoryId=772&MenuNode=633670877016672143&cp=3

beste jeg fant nå...

 

Takker for tipset, da må jeg prøve å lure dem inn bakveien;)

 

Har sett på Autoroyal sine sider, men syns prisene der er helt horrible.. Tenker på at jeg bestillte kromringer for instrumenter, kromring til gearspak, kromringsett a' 20 ringer til bryterne, krom til ventildysene og kromlist til C stolpen på ebay for såvidt over 1000lappen for hele kalaset inkl frakta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for positive tilbakemldr,det er alltid moro å høre når mann bruker hele sin fritid og meste parten av pengene sine he he.anngånde kromringene rundt vifte bryterene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt di.kromringene i instrumente må settes inn fra baksiden,IKKE ta av glasset,det lærte jeg :iconsm

Bilen skal få ny frontrute og motorfester snart.skal også handle inn nye klarglass baklykter og ei annen bakpotte,den rustne tuten som stikker ut der nå er ikke mye fin he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for positive tilbakemldr,det er alltid moro å høre når mann bruker hele sin fritid og meste parten av pengene sine he he.anngånde kromringene rundt vifte bryterene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt di.kromringene i instrumente må settes inn fra baksiden,IKKE ta av glasset,det lærte jeg :iconsm

Bilen skal få ny frontrute og motorfester snart.skal også handle inn nye klarglass baklykter og ei annen bakpotte,den rustne tuten som stikker ut der nå er ikke mye fin he he.

 

Da skal jeg prøve å lure ringene inn bakveien.. Men er det ikke vanskelig å få de på plass da? Regner med de må inn via det store hullet og lirkes på plass før de limes fast?! For de kan vel ikke festes på baksiden? Da vil vel ikke kromringen synes noe særlig.. Håper ringene mine kommer snart så jeg får sett nærmere på dem.

 

Hadde en plan om at kanskje varmepistol var et triks for å få av glasset, myke opp limet for så å lirke en skalpell nedi og skjære det løs.. Men det går kanskje ikke det heller?!

 

Så noen fine baktuter på ebay forresten, med innstemplet AMG logo. Beregnet for å sveises på et Y stykke. Det kunne blitt gromt med to kromma AMG tuter bakpå bilen din tror jeg;)

Har lyst på det til min også etterhvert.. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår