Gå til innhold

Samme priser på nett som i butikkene ??

Ranger emnet


Andyhagan

Anbefalte innlegg

Nei det er ikke alltid samme pris på nett og i butikkene.

Som regel så er nettburikkene noe billigere enn selve butikken - og det pleier hvertfall å være tilfellet ved tilbudsvarer.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hørse det litt teit ut at en har forskjellig priser på samme produkt.

Vi har iallefall samme prisene i nettbutikken som i butikken og slik kommer det alltid til å være.

Det er jo også lov å be om et tilbud dersom du er kjøpelysten og betjeningen kan gi deg tilstrekkelig med informasjon slik at du får produkter tilpasset deg og ditt behov.

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn og handle nå til uka, tror ikke det er så stor forskjell. fordi de skal ikke ha noe i frakt, sa da blir det jo billigere for oss, og det er vel ikke positivt for dem?

Jeg tok ikke helt tankerekka i den utredningen der, men uansett er det jo positivt for et firma at man handler i den fysiske butikken deres kontra nett når det tilbys fri frakt. Transportøren skal jo også betales og det må da tas fra fortjenesten, som jo da er den samme iogmed lik pris butikk/nett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det er dyrere i enkelte butikker kontra nettbutikker er fordi det ikke "jobber" selgere i nettburikken.

Det beste eksempelet jeg kommer på i skrivende stund er elkjøp. De oppererer med nettpris og butikkpris (men elkjøp er også kjent for å være litt sære av seg da)

 

Og når vi tenker pris på varen er det uten frakt (for det kommer jo alltid i tilleg).

Det er sant hva som blir sagt lenger opp - man kan fort komme billigere ut ved å handle i butikkene fordi man slipper transport/frakt.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår