Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 volvofast(2) hehe.. er det bare kicker som klarer levere elementer som slår ikke rumler? og må jeg evnt ha kicker forsterkern eller funker noen andre også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Mats`ern volvofast(2) hehe.. er det bare kicker som klarer levere elementer som slår ikke rumler? og må jeg evnt ha kicker forsterkern eller funker noen andre også? Alpine har jo ny serie nå.. Det skal vist være grom. Bedre en V12 modellen dems. Har en kompis som kjører med det. Funker jæ**lig BRA.... Men det koster da. Mener han snakka om 5-6000kr, men det er veldig usikker på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Mats`ern volvofast(2) hehe.. Kjører fra deg i værtfall... hehehehehehehe hahahaha :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 grrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Mats`ern grrr hehe Voff voff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 kan anbefale Cadence og Kicker og Mmats subber og forsterkere,ihvertfall....bra utstyr.. sjekk: ICE Audio : http://www.iceaudio.no Bilstereo.no : http://www.bilstereo.no Bilradiohuset : http://www.kongsvinger-storsenter.no/Butikker/Bilraddiohuset.htm jeg vet ihvertfall at gutta på Bilradiohuset har skikkelig peiling på hva de driver med....kan anbefales Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Kicker sine firkantede basser skal vist være bra kombinert dette med en Kicker eller Alpine forsterker. Jeg vil anbefale deg å kjøpe skikkelige merker og ikke se så mye på spesifikasjoner. En dyrere forstereker m mindre effekt kan godt gi deg mere glede. Bass er ikke noe gøy hvis d ikke spiller pent. D beste tipset av alt er vel å dra til en butikk der de har bra peiling. De jeg handler av har konkurert mange år i bilstereo og hvet derfot hva som funker bra :D Har du ikke frontsett så er d d første du må kjøpe deg.. Hvis du ikke bruker å sitte med ryggen til på konserter osv da.. ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 jeg har norges minste coupe så jeg sitter så og si oppå 6x9 tommerne.. veit ikke om jeg trenger frontsett i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 det blir ALLTID bedre med høyttalerne foran,enn å ha dem bak.... apropo forsterker (til subb)... kjøp klasse D forsterker... cadence eller mmats eller.no.... det kommer du ikke til å angre på Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 men det er så forbanna dyrt.. jeg får toppen 4 tusen i gave.. og jeg må spytte i litt selv.. får 4 til i lønn på mandag men det skal holde i 2 uker også liksom... det er ikke greiet å ha råd til alt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Kjøp deg Focal subber og Frontsett osv.. du trenger jo ikke kjøpe deg 20 subber på en gang, du kan kjøpe mere etterhvert? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 jeg har ikke så mye penger alikevel.. håper jeg får en del til bursdagen min.. jeg har ikke bursdag før til fredag så¨det blir lite med handling før det.. men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Tror jeg har et frontsett liggende.. Hvis du er intr så send meg en pm... gidder ikke sjekke hvis ingen er intr.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by pIMp Tror jeg har et frontsett liggende.. Hvis du er intr så send meg en pm... gidder ikke sjekke hvis ingen er intr.. hehe Makan til latskap!! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by famir Makan til latskap!! :D Pffft :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg