Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Noen som har gode erfaringer med bilstereo? hvilket merke bør jeg velge? bør alt være samme merke eller kan jeg blande litt sammen? jeg har bursdag på fredag og har derfor fått anlegg til bilen i gave av familien :) moro.. hehe.. jeg tenkte på 2x12" eller 3x10" veit ikke helt hva som er best jeg.. vil ha dunk dunk .. ikke rumle rumle... dvs. vil ha bass ikke bråk.. men da vil vel alle si at det kom an på forsterkeren.. men det er ikke jeg enig i.. et 15" element vil "alltid" rumle mer enn et 10" selv om du har en feit forsterker.. mener jeg hvertfall.. har sett det utallige ganger på dissa treffa rundt om kring.. men men... kort og godt.. Hva er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Hvor mye penger er det snakk om? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 penger? trenger jeg det og.. veit ikke helt.. jeg får vel et par tre tusen.. men så får jeg lønn på mandag så jeg kan spytte inn så det blir 5 kanskje 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 2-3 tusen? får akkurat råd til kablene,da...... 5-6? da får du akkurat råd til en halv-grei spiller ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 jeg har halvgrei spiller og jeg har 4 6x9 tommere.. trenger forsterker og basser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 gå inn på mds sin side http://www.mds.se/katalog.phtml?main_category_caraudio=Paketpriser Der finner du vel noe brukbart snacks:op Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 *titte* takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 KICKER! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Bassere finner du priser på her..... Det er 12" ere Forsterkere finner du her..... 4kanals forsterkere Dette bare for å sette det i perspektiv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 HiiP... Kicker? hvor får jeg tak i det i området da?`evnt. pris på det=? .. takk btw volvofast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Mats`ern HiiP... Kicker? hvor får jeg tak i det i området da?`evnt. pris på det=? .. takk btw volvofast Det selger de i den sjappa jeg la link til. Den er på alfaset ca. utafor bommen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Se på http://www.amerikanskebildeler.no Er det billigeste merkene i norge men også blant de beste. Har vinni mange tester i seriøse blader. Har forhandler i strømmen men husker ikke hva det heter. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 de har forsåvidt mest rockford fosgate på den sjappa da volvofast... men de hadde jo de 12" firkant sakene.. litt dyre da.. men ellers bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 takker åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Mats`ern de har forsåvidt mest rockford fosgate på den sjappa da volvofast... men de hadde jo de 12" firkant sakene.. litt dyre da.. men ellers bra Perspektivet var at det koster mere en det du skal legge i det. Hvis det var dunk dunk du skulle ha i stede for slapp slapp. Ikke at det de merkene er noe bedre en andre, men de er kjente så derfor dyre.... Men ja, Det er forresten "volvofasII" som i 2 tallet.. hehehe :) Sorry, bladde litt fort innom de sidene. De har jo f**n meg nesten ikke Kicker de jo.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg