aerdftyhui Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei, lurer på hvordan man kan sjekke om bilen min har hatt fjernkontroll til sentrallåsen en gang i tiden? Var en forhandler som mente at alle vectra b ble utstyrt med kontroll, men verken jeg eller forrige eier har sett noe til noen kontroll.. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 jeg har fjernkontroll til sentrallåsen på vectraen min, 99mod b :) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 jeg har fjernkontroll til sentrallåsen på vectraen min, 99mod b :) Det har også min far i sin 97 1.8, men det hjelper meg ikke så mye ;) Hadde vert greit å vite om det er mulig å se etter noen relèer eller sensor/mottaker eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Jeg også tror alle vectra B kom med fjernkontroll. Er da bare å snakke med Opel,så kan da de skaffe en til deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg også tror alle vectra B kom med fjernkontroll.Er da bare å snakke med Opel,så kan da de skaffe en til deg? Er bare det at opel er så sykt dyre :P Da tar jeg heller å finner meg en kontroll fra en høgger, og programerer den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 alle vectra b kom med fjernkontroller.. det kan være du må programere nye fjernkontrollere med tech2 eller tilsvarende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tror ikke det er bare bare å programmere en slik nøkkel. Ellers hadde det manglet mange Vectra B rundt omkring ;) Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Tror ikke det er bare bare å programmere en slik nøkkel. Ellers hadde det manglet mange Vectra B rundt omkring ;) hadde sikkert vært mye innbrudd runt om ja.. men heldigvis så er det startsperre også.. hjelper på mot de ukyndige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Fattern prøvde å flytte mottakeren over fra delebilen til min bil, og da gikk startsperra til he****e! Noen som aner hvordan jeg kan få fiksa dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Fattern prøvde å flytte mottakeren over fra delebilen til min bil, og da gikk startsperra til he****e! Noen som aner hvordan jeg kan få fiksa dette? er det startsperre transponderen som din far har flyttet over? vist det er det så må denne programeres. vist der er transponder til sentrallåsen så må denne også programeres opp igjen.. (virker som det er denne som er flyttet over til en annen nøkkel?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Fattern gikk ut fra haynes boka, og den mente vist at startsperre transponderen var transponderen til sentrallåsen.. så det var denne han flytta over ja.. Vi fikkt taua bilen på opel verksted, og de omprogramerte, så nå virker bilen igjen. Så var det sentrallåsen ja. Vil det ikke ha effekt om jeg flytter over fra delebilen til bruksbilen? for har ikke kontrollene til bruksbilen, men har 2 til delebilen.. Virker ikke som at de kan programere om kontrollene, siden de ikke gjorde det når jeg var på verkstedet.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg