kylling Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Har en 2002 passat med elektriske vinduer. Skulle ta ned vinduet på fører døra i dag, så hørtes det ut som det bare knaste inni der. Når jeg parkerte kunne jeg dra vinduet opp og ned uten annen motstand en listene. Noen vært borti dette før? Er dette noe jeg kan fikse? Har ikke turt å åpne døra å se enda. Hadde satt stor pris på innspill Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 For meg høres det ut som vaieren er flisete og er på tur til å ryke tvers av. Edit: Mener du at det ikke drar opp eller ned, bare ved at du drar i selve ruta? Isåfall er vaieren kappa tvers av, så da må du bestille ny vindusheis. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Ja sånn som det er nå, glir vinduet fritt hvis jeg drar i det, mens når jeg prøver åpne det med knappen kommer det bare knasing. Må åpne den å se hvordan det ser ut der. Noe erfaring med kjøp av deler i USA? Er ikke bare å dra innom møller her :P Eventuelt hvilke merker som er verdt å kjøpe. Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Da kan jeg garantere med 90% at vaieren har fliset seg opp og gått tvers av. Er ikke så inne på VAG-deler, men du kan jo prøve ebay? Evnt hugger. Endel billigere enn Møller ja :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Takk for hjelpen :) Får dra innom wallmart å kjøpe meg en skrutrekker så jeg får åpnet og sett :P Takk igjen :) Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Bare hyggelig! :) Lykke til Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahii Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Koster rundt 1700 kr for ny vindusheis uten motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg