Håvard Tangen Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hei. Jeg har litt problem med min Passat. Den "putrer" og går ujevnt når den går på tomgang. Når jeg kjører og slipper gasspedalen går pedalen litt inn igjen og får et "rykk". Har byttet plugger, tennkabler, luftfilter. Jeg også prøvd med startgass på vakuumslanger for å sjekke vakuumlekkasjer men ingenting funnet. Og når jeg trykker inn clutchen bruker turtallet lang tid på å gå ned til tomgang. Virker som den henger seg ved 2000 o/min noen ganger. Hva kan være feil? Siter Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Tangen Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Ingen som kan komme med ideer? Jeg har også byttet lamdasonde, men det var ikke den heller... Siter Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Bump Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Hei. Jeg har litt problem med min Passat. Den "putrer" og går ujevnt når den går på tomgang. Når jeg kjører og slipper gasspedalen går pedalen litt inn igjen og får et "rykk". Har byttet plugger, tennkabler, luftfilter. Jeg også prøvd med startgass på vakuumslanger for å sjekke vakuumlekkasjer men ingenting funnet. Og når jeg trykker inn clutchen bruker turtallet lang tid på å gå ned til tomgang. Virker som den henger seg ved 2000 o/min noen ganger. Hva kan være feil? Er mye som kan være feil, men jeg ville prøvd å lest ut feilminnet, Noe du må til VW eller annet verksted med OBD2 leser for å gjøre. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg