williboy Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 dette er min bil.. hva syns dere? det som er gjort er: nye front lykter senke sett (TA Technic) senket 80/100 nye gamle felger. 225/40/18 øyelokk plexi soting. chippet dumpventil konfilter. emblem fri grill ellers så er det ikke gjort så mye med bilen.. liker å holdet den mest mulig orginal. ser finere ut enn all plasten.. hehe. det er nå min mening... har noen forslag hva mere jeg kan gjøre så sleng løs:) hilsen meg..:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 ser du har tåkelys..åssen monterte du de?? knapp inni bilen.. ledninger.. koblinger osv.. vil åsså montere det på min... peen bil btw... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 kjøpte noe billigreier.. kjøpte med ledning. . når jeg skiftet hovedlyktene til disse så var det tåkelys i hoovedlyktene... kobla bare opp på den gamle bryteren.. som da er på den vanlige lysbryteren.. med mindre du ikke har org tåkelys så må du vell lage en egen bryter med rele... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 oki.. du har vel ikke et koblingskjema til dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 nej har ikke det. men e nu bærre å kjøp nå ledninge. lar du noen gå tel bryteren osv. huska nu ikke heilt . 1 år sie e kobla da opp... e ganske lett.... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg