Nicola Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hei. noen som vet hvor jeg kan få tak i dør lister til en 2dørs golf 2? er disse like på alle golfer (2 seff)? har vært i kontakt m møller vw og de sa dør listene var ute av produksjon... hadde sat veldig pris på om noen kunne hjelpe meg m og finne slike. vill de være brukenes fra skrapen? takk takk :) disse: Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Om de fra hugg er brukendes er det jo bare en måte å finne ut på. Vet at http://www.volkswarenhaus.de i Tyskland selger både sorte og kromlister. Du kan høre med Polardego her på forumet, eller gå inn på http://www.partsandretards.no, mener de samarbeider med volkswarenhaus. Billigste er jo seff huggern:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 sjekk med veng.no også.. ikke sikker om de har men... Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 okey. skal sjekke lit ut =) mye hjelp i det dere sier tusen takk! Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Om de fra hugg er brukendes er det jo bare en måte å finne ut på. Vet at http://www.volkswarenhaus.de i Tyskland selger både sorte og kromlister. Du kan høre med Polardego her på forumet, eller gå inn på http://www.partsandretards.no, mener de samarbeider med volkswarenhaus. Billigste er jo seff huggern:) vet u om det er samma åssen golf jeg tar av? ellelr må jeg ha fra en 2 dørs?? Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 er nok forskjell på 2 dørs og 4 dørs. men hvordan er disse listene festet? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 de er festet med klips, men listene er i ett metall lignende sak, så om du skal på hugger og ta av gamle så glem det, du får de aldri av hele.. kjøp nye om mulighet, hadde av mine på golfen når jeg hel lakkerte den, fikk de neeeesten på igjen hele, de blir bulkette og stygge ..har du mulighet, kjøp nye. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Beklager, blandet sammen denne tråden med en annen. Tror de er klipsa fast på en måte. Det er en her på foumet som fant kromlister på huggern og fikk de av hele, så det er nok ikke umulig. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 er nok forskjell på 2 dørs og 4 dørs. men hvordan er disse listene festet? det er jeg ikke helt sikker på, men finner det nok ut :p må bytte mine de er helt ødelagt av solen i spania >.< Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 ja får se hva jeg klarer :) Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 er ingen problem å få de av hel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Satte på mine i går jeg, og de var da like fine! Skulle sikkert seff hatt meg noen nye da mine har sett bedre dager, så si ifra om du finner ut hvem som selger evt nye :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Satte på mine i går jeg, og de var da like fine! Skulle sikkert seff hatt meg noen nye da mine har sett bedre dager, så si ifra om du finner ut hvem som selger evt nye :D Retteråsen ja den er grei ;) Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hmmm, sorry for og mase på dere folkens, men sliter fortsatt m og finne disse nye... og nå skal bilen på veien snart, kor dere har kjøpt fra osv? setter veeeli pris på gode svar! Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hmmm, sorry for og mase på dere folkens, men sliter fortsatt m og finne disse nye... og nå skal bilen på veien snart, kor dere har kjøpt fra osv? setter veeeli pris på gode svar! Hei.. er vel den smale typen du er ute etter?? Jeg har 4 smale lister liggende, som er strøkene.. med GTI emblem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg