audigeir Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Bilen har rullet endel så er vel påtidene og få den over i prosjekt :) Er det noen som har gjort det før og vet hva som må skiftes ut ? Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Bumper denne. Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Bilen har rullet endel så er vel påtidene og få den over i prosjekt :) Er det noen som har gjort det før og vet hva som må skiftes ut ? Hei.. er det quattro i utgangspunktet? har du planer om å få det godkjent? Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Ble til at jeg stylet den og solgte, og det var quattro. Hadde tenkt å få den godkjent, men dette blitt mye arbeid og kroner, så da er det like godt å kjøpe en 4.2. Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Ble til at jeg stylet den og solgte, og det var quattro.Hadde tenkt å få den godkjent, men dette blitt mye arbeid og kroner, så da er det like godt å kjøpe en 4.2. Stemmer det.. har selv bygget om fra 2.8 til 4.2 (a8->s8) men var veldig billig de delene jeg kom over så det ble mye billigere for min del.. :) lettest er jo å kjøpe en 4.2 ja.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg