Bjerkhagen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Hei, tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av 145'n min far desverre solgte i fjor. Bilen ble pusset opp av min far for en 10-12 års tid tilbake, tok all rust utvendig og innvendig, tectylert og hel lakkert i orginal farge (Safrangul) Bilen ble utstyrt med en B20F fra en kolisjonskadet 73mod Grand Luxe som sto klar for hugging. Moto Lita ratt ble påsatt, Far min syns det orginale bussrattet ble litt i meste laget, hehe. Bilen sto på orginalbreddet stålfelg, lurer på om det ikke var 5,5" kant på de. Har flere bilder av skroget, men tror denne tråden ble bildetung nok :) - Bjerkhagen Endret Juni 17, 2009 av Bjerkhagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Tror bildene blir skalert automatisk her, så ikke for store nei :) Pen bil dette, ser ut som noen har lagt ned litt arbeid her ja. Eneste som ikke passet inn var det rattet faktisk, altså i forhold til at resten av bilen så helt orginal ut. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerkhagen Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Tror bildene blir skalert automatisk her, så ikke for store nei :) Pen bil dette, ser ut som noen har lagt ned litt arbeid her ja. Eneste som ikke passet inn var det rattet faktisk, altså i forhold til at resten av bilen så helt orginal ut. Var det jeg fant ut og :) Tja, er vel noe i det du sier. Det Orginale rattet hadde nok passet best i helhetsbilde totalt, men det var visst ikke noe godt og kjøre med, hehe. Endret Juni 17, 2009 av Bjerkhagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Åh, nydelig bil :D Foreldrene mine har hatt to sånne med akkurat samme farge, i tillegg til en 145 express og en 144. Så man kan nesten si at jeg har vokst opp i en slik bil som dere hadde der :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerkhagen Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Åh, nydelig bil :D Foreldrene mine har hatt to sånne med akkurat samme farge, i tillegg til en 145 express og en 144. Så man kan nesten si at jeg har vokst opp i en slik bil som dere hadde der :thumb Hehe, ja har hatt mange timer som smågutt i denne jeg og :) Endret Juni 17, 2009 av Bjerkhagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg