LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har fått rotet meg inn på bilforumet også. er medlem av Vwaudi-club. vært det siden 2007. Er nå 19år og holder stort sett bare på med biler. Har hatt en del biler oppigjennom. Startet allerede med første bilen da jeg var 13år, da fikk jeg en Vw santana som jeg sveiset sammen dører og lagde cab:P Så kjøpte jeg en 83 Audi gt coupe som ikke ble store greiene av, solgte til en i stokke. Kjøpte deretter en 85 Audi 90.2.2e. som ble restaurert, jobbet med denne en god stund, ny lakk, sitron gul:) og alt av slitedeler ble byttet. kjøpte deretter en Audi cab, 2.3e. deretter en Audi 200 2.2turbo quattro 20v. hvit perlemor. deretter en 85 vw golf 1.8f. Også kom prosjekt white pearl. Ting som er gjort: tatt alt av rust, byttet inneskjermer foran, og all annen rust på bilen. motorrom er pusset ned, grunnet, og lakkert. alt av forstilling er sandblåst og lakkert opp. servopumpe og andre deler er polert opp med autosol og wax. har også breddet bilens hjulbuer med golf 1 rabbit hjulbuer. Bilen: Bilen er som sagt en Audi gt coupe. fra 1982. motoren er en 1.9 5s. bil og motor har gått 139, grått skinn, helt strøken innvendig. vidre planer: Ny lakk da bilen er pusset helt ned, nye audi¨s hvit farge. sorte detaljer. rutene skal endten bevares orginalt fra grønn toning, eller så skal den svakt tones. felger skal være brock b1 eller brock b2 eller rh cup. felgene skal ha en bredde på 10x16" understell skal være justertbart. bilen skal ha ny tektyl under, alt av bremser,foringer,lager, forstilling, stag skal byttes til nytt. Bilder kommer så fort jeg får rotet meg til å hente de på vw audi forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Gleder meg til å se bilder:) Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 nå er bildene har men får ikke lagt inn fra datan, går bare ann å legge fra url. hvordan skal jeg gjøre dette da:P haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Litt mer bilder. Innvendig: Breddinga, legg merke til at det ikke er ferdig sparklet. Stolt eier monterer diverse ting: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 (endret) hvordan skal jeg gjøre dette da:P haha Bruk for eksempel bildr.no/ - det er temmelig enkelt. Gleder meg til å se bilder, høres spennende ut. Kan være en idé å endre tittel på innlegget, forresten. De er ganske strenge på det her. :) Endret Juni 16, 2009 av cat0 typo og mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Litt mer bilder: legg merketil hvor strøken girkassen er. den er pusset ned,grunnet og lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Bruk for eksempel bildr.no/ - det er temmelig enkelt. Gleder meg til å se bilder, høres spennende ut. Kan være en idé å endre tittel på innlegget, forresten. De er ganske strenge på det her. :) Fant det ut. men hva er galt med innlegget? er jo det prosjektet går ut på.. Navnet på bilen er white pearl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 hm, vises hvertfall her. tok de rett fra prosjekt tråden på vw clubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 [/img] [/img] [/img] Legg merke til girkassen, den er pusset helt ned,grunnet og lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 http://www.phothobucket.com lag bruker der, og last opp bildene,også lim inn IMG koden her ;) da blir bildene større og bedre. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 nå er det natta, så får heller ta det i morgen. men hvertfall en liten framgang. i morgen er det litt verksted til igjen. og da skal jeg få begynt på motor.. skal demontere den, pusse og lakkere alt. alt av vakumslanger,slangeklemmer etc ska byttes, skal også ha kvas kam,og dobbel weber av noe slag, usikkert ennå. sliter litt med å legge inn bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Felger blir kjøpt i morgen, havnet på 9x16 et15. men skal bytte sånn at jeg får 10x16bak. tipper at en dobbel weber blir kjøpt inn hvertøyeblikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nice bil! husker at denne var til salgs en stund, og at den hadde blitt dårlig behandlet(bruksbil) av forrige eier tror jeg det var?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Motor startet å fjuske, også satte han den i 3år eller noe rett på grasset uten å flytte den( sånn jeg forsto det på han) og rustet i hjel da, men bilens liv er reddet :) ikke mer rust..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg