Celica lover Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hei. Lurte på om det er noen der ute som har peiling på dette med bytte av motor på g4?? Jeg har nå en 1,4 treig, og tenkte jeg skulle bytte til enten 1,6 eller større! (men ikke for stort) :P uansett.. Noen som vet om detter er "lett" å gjøre, om motorfestene er like og div. andre ting jeg må tenke på?? Mvh. Joakim Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 bytte fra 1,4 til 1,6 er bortkasta penger, mener nå jeg. 1,8t eller vr6 eller så er det bare å droppe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 bytte fra 1,4 til 1,6 er bortkasta penger, mener nå jeg. 1,8t eller vr6 eller så er det bare å droppe det. jaja... har tenkt på 1.8 T... men uansett, er det mulig? hva passer/ikke passer... likt/ulikt? Hva må byttes og hva kreves? :)eller krever det mye tid å penger så det ikke er noe vits?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Standardsvaret er at det er billigere (og enklere) å bare selge bilen og kjøpe ny med større motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Standardsvaret er at det er billigere (og enklere) å bare selge bilen og kjøpe ny med større motor. Greit.. takk, det var alt jeg trengte! :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg