Gå til innhold

motorfeste problem:S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei.

 

 

nå har jeg hatt et litt dumt uhell tror jeg.

 

skulle skru ta motorfestet nederst ved radiatoren da etter jeg hadde tat ut motoren får rep av motor og lakering av motoromet- da hadde jeg et uhell og klarte og knekke denne ene bolten.

 

hvordan u huleste skal jeg få fikset dette? ser ut som restene av bolen ikke vill gå ut fra karoseriet og begyner og lure på om dette er sveiset eller noe.

 

noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er heldig,så kanskje du klarer å banke inn et verktøy etter du har boret det opp litt,og skru ut restene av bolten.

Mutteren er jo sveiset fast inni frontbjelken.

Husker ikke om frontbjelken er skrudd eller sveiset fast i karosseriet,ev bytte hele frontbjelken tenkte jeg på...

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. fikk ut denne bolten:) gikk greit og få den neddi i gjen med nytt men nå har det opståt enda et problem som jeg er redd får kan bli litt værre.

 

bolten til motorfestet ved der radiatoren sitter vill ikke mutteren ta bolten av får noen verdens ting. ikke en gang med varme opp. hvit jeg skulle være så uheldig og knekke denne blir det litt værre tror jeg. med at denne bolten er på en måte en del av karoseriet og er ikke noe bolt man kan skru ut med at denne bolten e jo helt flat ( rund og flat) på toppen. må jeg kappe ta hele shiten og sveise på nytt da eller er det bare og ta slegga og noe som går opp på bolten og klikke til så den spretter opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår