Gå til innhold

rekord1900s

Bruker
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om rekord1900s

  • Bursdag 08/30/1990

Contact Methods

  • Bosted
    akim

rekord1900s's Achievements

  1. oki. fikk ut denne bolten:) gikk greit og få den neddi i gjen med nytt men nå har det opståt enda et problem som jeg er redd får kan bli litt værre. bolten til motorfestet ved der radiatoren sitter vill ikke mutteren ta bolten av får noen verdens ting. ikke en gang med varme opp. hvit jeg skulle være så uheldig og knekke denne blir det litt værre tror jeg. med at denne bolten er på en måte en del av karoseriet og er ikke noe bolt man kan skru ut med at denne bolten e jo helt flat ( rund og flat) på toppen. må jeg kappe ta hele shiten og sveise på nytt da eller er det bare og ta slegga og noe som går opp på bolten og klikke til så den spretter opp?
  2. oki. ossen er det med ny bolt der da? kunn bankes inn så skrus fast? eller noe som må sveises får en form?
  3. hei. nå har jeg hatt et litt dumt uhell tror jeg. skulle skru ta motorfestet nederst ved radiatoren da etter jeg hadde tat ut motoren får rep av motor og lakering av motoromet- da hadde jeg et uhell og klarte og knekke denne ene bolten. hvordan u huleste skal jeg få fikset dette? ser ut som restene av bolen ikke vill gå ut fra karoseriet og begyner og lure på om dette er sveiset eller noe. noen som kan hjelpe meg med dette problemet?
  4. hei. er det noen der ute som hvet hva demonterings rekkefølgen på toppen på en chrysler neon 95 sohc motor 133 hk? altsa hvem bolt som skal løsnes først og sist? hvist ingen har svar før søndag kl 20.00 tar jeg og hører emd chrysler. takker for svar på forhond:)
  5. oki:) den er go men da hvet jeg det. da er det bare får meg og skru. diganose aperatet sier alderi noe om noen feil i det hele tat og teste utrolig mange ganger. pratet med en litt eldere mann på tlfon her for litt siden og han sa vist ikke toppakninga var byttet fra bilen ble kjøpt kunne det være den siden den skulle vistnokk være litt dorlig og var abefalt til og bytte til etter lanet msd pakning eller hva han nå sa. har du noen triks får og finne ut hva det kan være av det du har sakt? eller måter og se om sensårene er litt natta når dem blir varme?
  6. hei. har nå kjøpt meg en delebil til min chrysler jeg da skal bare bruke dempere og diverse karoseri og intriør deler i men motoren som er i delebilen har gått kort og kunne tenkt meg og ha den i den jeg skal bruke. men passer motoren rett over uten noen form for modifikasjoner? hvet jo det er et hælvete og bygge om fra automat til manuell har jeg hørt. men ossen er det bare med et motorbytte? hvist noe må gjøres så hva må til da? takker alle svar. og foresten lite ekstra spørsmål her. kan topp pakninga ha noe og si med fusking når motoren blir varm? bytta sonde uten noe form får endring på problem
  7. hei. jeg er nå da uter etter en nett side fra amerika som da selger oksigen sensor/ lamdsonde. så noen som hvet hvet en siden? jeg har en 2.0 134 hk motoren. aner svart lite om disse bilene. har fott fortalt etter som bensinpompa mi er bytta ut og diverse at det nesten ikke kunne være noe annet en lamda soden i gjen som gjør at den fusker når de er varm. hadde vert fint om det var litt trim på denne siden også til min type motor. tenkte på og kjøpe forsterket coil, nye tenplugger, chipp, varmeskjold for coil, ny bakre potte med utblås vær side, alu rør med k&n/sports filter og har lest litt he inne om snakk om noen spjel eller hva det var i gjen var ambefalt og bytte til 55 mm. noen som hvet om noe mer små trim jeg kan få til bilen av små ting. tenkte på og få motoren opp til 180- 200hk uten noe form for turbo eller kompressor.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår