bilgal86 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei. Jeg har en Volvo 940 -91 med b230fb motor. Har lagt merke til at bensinpumpa midt under bilen bråker litt, mer enn den burde. Er den på tur til å ta ryke? Har også lagt merke til bilen er litt "lat". Ikke at 131 hk er så mye, men når gamle 2førrn min kunne kjørt fra 940en min uten problem, og den hadde bare 116 hk og dårlig forgasser, da er det noe galt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoPower23 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Hei. Jeg har en Volvo 940 -91 med b230fb motor. Har lagt merke til at bensinpumpa midt under bilen bråker litt, mer enn den burde. Er den på tur til å ta ryke? Har også lagt merke til bilen er litt "lat". Ikke at 131 hk er så mye, men når gamle 2førrn min kunne kjørt fra 940en min uten problem, og den hadde bare 116 hk og dårlig forgasser, da er det noe galt :P sjekk vekta på bilen så skjønner du hvorfor. 940 er enn del tyngre enn 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 70 kg tyngre ja, det er ikke mye akkurat. Fant også ut at bensinpumpa i tanken var gåen, får ny i morgen, det blir interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0ggaftw Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Syntes min pumpe bråker en del også... Er liksom en høylytt susing, eller summing. Står man ved siden av bilen, hører man pumpa på likt nivå med motoren på tomgang. Skal det være sånn? Har vært sånn så lenge jeg kan huske bilen har stått utfor huset vårt, altså siden 96... :P Siter -94" Volvo 945 Turbo b230ft m/m90 -86" Mercedes Benz 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Syntes min pumpe bråker en del også...Er liksom en høylytt susing, eller summing. Står man ved siden av bilen, hører man pumpa på likt nivå med motoren på tomgang. Skal det være sånn? Har vært sånn så lenge jeg kan huske bilen har stått utfor huset vårt, altså siden 96... :P okei. man hørte pumpa på min bil veldig godt før,men etter jeg byttet pumpa i tanken forsvant lyden. og bilen kjentes litt sprekere ut. tror ikke pumpa skal bråke så mye nei, svæært tvilsomt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0ggaftw Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tenker også at den kanskje ikke skal bråke så mye. Men syntes ikke bilen går dårlig heller. Mye koster det for en ny evt. brukt bensinpumpe? Siter -94" Volvo 945 Turbo b230ft m/m90 -86" Mercedes Benz 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tenker også at den kanskje ikke skal bråke så mye.Men syntes ikke bilen går dårlig heller. Mye koster det for en ny evt. brukt bensinpumpe? jeg kjøpte ny bensinpumpe, kostet 1175,- vet ikke hva brukt koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg