liIIebror Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 vurderer å selga jettaen min.. er nettopp eu godkjent. har satt på effektanlegg på den.. målt til 116 db ;) bilen har rullet 208 000. mye slitasjedeler skiftet. blandt annet drivknuter, bærekuler endeledd, håndtak,dynamo og sikkert en del til helt ny jettafront etter at forige eier klarte å ødelegge grillen og bøye frontplata. tror jeg har oz vulcano 15" felger til den bilen har blått panser og forskjermene trenger lakkering to nye bakødører kan følge med. jeg hadde tenkt til å sveise igjen håndtaka og gå for clean look men det blir det ikkeneo av. er noe fusking på tomgang nå men det blir fikset før den blir solgt. (er vel fordelerlokket og rotoren) bilde kommer kom med bud Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 pris, kom med en pris anntydning hvor står den? Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 pris ja? mulig den står i strømmen siden selgern bor der..;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 hmm pris ja.. er ikke siker ennå.. men alle bud vil jo vurderes da.. skal få somla meg til å ta bilder av den da.. er litt treig av meg.. men som sagt.. bilen trenger en liten tur i lakkboksen da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 bilen selges nå for 18 000 siden jeg ikke har råd til å ha den.. bilen trenegr fremdeles en lakkering og to nye bredere forann. kanskje fangere og Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Få se noen bilder da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 har tatt bilder.. ikke verdens beste men bilder her jeg kan nås på 95706024 hvis det er noe spm Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 . ... ....... ......... . . . Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Har du solgt bilen? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RustyCX Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Solgt bilen? Siter - 1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt) 1996 VW Passat Court 2.0 1991 Saab 9000 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 nei den er ikke solgt ennå Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 er det soltak på den? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 nei :( Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 selges billigere ved hurtig avgjørelse nå.. kom med et bud folkens... bilen MÅ vekk Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Er han solgt? hvor står den? er det bare panseret som trenger lakk? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg