vectra2000 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Tenkte kanskje at noen av dere Opel kjennerne kunne gitt meg en ca prisantydning på denne bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=356284&username= Veit det er vanskelig¨å se utifra annonsen, men bare sånn ca Det er jo helt klart at den ser tøff ut da. eller hva syns dere???? Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Den var stilig, men ville jaffal ikkje gitt meir en 30-35 k ut ifrå de opplysningene. Kan selfølgelig hende der er ting med den som gjer den vert de penga. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Med den stylinga å standen den var i ville jeg gjedd di fulle 40k som han ønska førr bilen.. den er jo rustfri og nylakk,og 2.2cih motoren med dobble gassere bør pumpe ut litt power.. gje 40000kr førr den.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 er jo nesten like bilig og bygge en selv da. kjøpe en som er bra med en calibra turbo motor eller noe, og sette på brederne selv. og få bilen lakert. men ellers er bilen meget pen. trur den har godt i hamar/elverum traktene lenge har sett en lignene en mange ganger i alle fall. og han har altid kjørt pent i alle fall. men dine penger og du som avgjør veit du. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 40 er alt for mye for den uasnett hvor rustfri og nylakkert den er, ikke er det no grom motor heller, vil heller hatt den med sprut jeg hadde vurdert den for et sted mellom 20 og 30k Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by KadettC 40 er alt for mye for den uasnett hvor rustfri og nylakkert den er, ikke er det no grom motor heller, vil heller hatt den med sprut jeg hadde vurdert den for et sted mellom 20 og 30k Enig med deg! Opptil 30k hvis den også har et strøkent recaro (eller tilsv.) interiør. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 fin bil dette. ang prisen, kommer det litt ann på hvor grom motorn er. greit nok at det er en 2.2 med gassere, står det noe om hva som er gjort med motorn annet enn bytte i fra insprut til gassere? men den virker jo ganske strøken! knipsa et par bilder av denne 2. august på våler: Bilde 1 Bilde 2 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekorda Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by cfn fin bil dette. ang prisen, kommer det litt ann på hvor grom motorn er. greit nok at det er en 2.2 med gassere, står det noe om hva som er gjort med motorn annet enn bytte i fra insprut til gassere? men den virker jo ganske strøken! knipsa et par bilder av denne 2. august på våler: Bilde 1 Bilde 2 Bilen gikk ikke akkurat bra da!!men bilen er fin den ja ville gitt ca 20000 ikke stort mere. Prisen kommer ann på om det er: sperre,hvor godt bilen går,interiør,teknisk stand og vis det er rust men 20000 er en grei pris. Siter Funksjon før form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRENNA-opel-RACER Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Du kan jo bare ikke kjøpe bilen og sitte på med meg.... mot bensinpenger da...... Bare ikke gi mer en 32.345 peng!! Siter ny kam, porta, høvla, 2,5 eksos, senka 60mm, stylingsett. Medlem av brennaracing Opel ascona - Fordi velvære starter med.......opel ascona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 IKke sånn barnslig oppførsel her takk, stian!!!!!!!! Din går jo ik noe bra heller da. Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 den var dritt fet da. den ser hvertfall kul ut. men det kan alltid være mer feil med den enn det eiern sier. jeg dreit meg ut på det. men du har jo bursdag sent på året så det er jo ikke noe stress med å kjøpe bil ennå. for du kan jo ikke mekke bil. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Fet bil Frode. Kjøp den, så stopper du kanskje skrytinga til HYPO-Stian...Men kjøp med andre felger...:D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 1975 modell jo!. Vetaran om et år, 0 årsavgift og under 2000 kr i forsikring, man må egentlig ha en bruksbil for å få veteranforsikring da. si 30k, så kan du strekke deg til 35 etterhvert kanskje? Jeg syns den burde være ganske rask, ha sperre som blir nevt her, og være temmelig strøken for 40k lakken er jo så ny at det er vanskelig å se om det er gjort dårlig forarbeid. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by mliland den var dritt fet da. den ser hvertfall kul ut. men det kan alltid være mer feil med den enn det eiern sier. jeg dreit meg ut på det. men du har jo bursdag sent på året så det er jo ikke noe stress med å kjøpe bil ennå. for du kan jo ikke mekke bil. hehehe Å det kan du!!!!!!!!!! Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bilen er nokk verdt pengene, men ikke i forhold til hvilke andre Asconaer man kan få til den prisen. Er original 2.0E den bilen, og den har takluke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg