LMJ Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Skal bytte tilbake til originalt reimhjul. har hatt 15% nå. må ha ny software også da? eller hvordan blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Nei det er bare å sette på igjen det orginal størrelse og orginal reim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 er det noen som vil bytte originalt reimhjul og reim mot alta reimhjul og reim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg har en helt ny reim liggende som er orginal størrelse på... Selges billig vist det skulle vær av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 si hva du vil ha for den du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hvorfor gidder du egentlig..? Jeg har ett reimhjul liggende. Eller det sitter på gamle kompressoren min:) Som ligger i garasjen og støver. Men du må vel ha presse og mye tull for å få på ett orginalt ett igjenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvorfor gidder du egentlig..? Jeg har ett reimhjul liggende. Eller det sitter på gamle kompressoren min:) Som ligger i garasjen og støver. Men du må vel ha presse og mye tull for å få på ett orginalt ett igjenn. Grunnen til at han gidder er vel fordi har skal ha bilen tilbake til orginal og ikke kjøre rundt med 30 ulovlige HK. Skal en ha et ORGINALT ett så må en presse det på og styr, men derfor har Alta Performance et som er orginal størrelse på men skrudd på samme måten som de som er redusert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Grunnen til at han gidder er vel fordi har skal ha bilen tilbake til orginal og ikke kjøre rundt med 30 ulovlige HK. Skal en ha et ORGINALT ett så må en presse det på og styr, men derfor har Alta Performance et som er orginal størrelse på men skrudd på samme måten som de som er redusert! nå er jeg ikke helt med... hvordan mener du det fungerer? enklere å montere et reimhjul fra alta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 De orginale fra fabrikk er presset på og kun det. Men de i fra alta er todelt, man setter først innpå en sak som man skrus sammens så den kniper over akslingen på kompressoren, så setter man på et drev utenpå den lille saken. Altså man kan skru det av og på så mange ganger man bare vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg