VolvoR-Sport Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei. kontrollerer de styre enheter ved motorbytte? kontrolleres understell? tenkte og bestille time, og møte opp med coilovers og datasprut hvis det punktene over ikke kontrolleres.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei.kontrollerer de styre enheter ved motorbytte? kontrolleres understell? tenkte og bestille time, og møte opp med coilovers og datasprut hvis det punktene over ikke kontrolleres.. Datasprut vet jeg ikke, men kan ikke skjønne hvorfor ikke... Om du har over 180hk så sjekker de vel om du har ventilerte skiver foran...så da kan de vel kanskje legge merke til coiloversan. Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hos meg sjekka de generelt under bilen for å se etter lekasjer osv, så coilovers trur jeg du burde droppe. Men datasprut bryr de seg ikke noe om. De har ikke noe krav på å få se i hanskerommet uansett ;) Kan aldri tru at de tenker over det heller. Du stiller vel med bremse-papirer uansett, mtp 16v-toppen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, du må ikke ha noe coilovers på nei. Min bil en full teknisk gjennomgang, sjekket absolutt alt, som på en EU-godkjenning + litt til. Så vil nok tro du får trøbbel med coiliser. Datasprutet er vel bare å gjemme vekk, så burde vel det gå fint. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kand hend at du må hvis bremsepapirer på motorn. men kjem faktiskt an på stasjon og kontrolman som tar kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 skal ha hjernen i hanskerommet :) skal stille med bremsepapirer ja, selvsagt.. spørs om jeg stiller med bilstein cs og lesjöfors da, er jo allerede godkjent :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg