EspenOJ Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Har en forsterker som har sluttet å fungere ordentlig nå, har en mistanke om at den ikke fikk nok strøm eller no. Det som skjer er at den står i protect hele tia, men hvis jeg kjører den uten kondensator spiller den opp til ett visst nivå også kutter den helt ut.. Men hvis jeg bruker kondensator spiller den like høyt, men den kutter ikke når jeg skrur opp, bare slutter å øke volumet.. se bildene.. Det jeg da lurer på er om den er verdt å reparere eller bare å kaste? Kan forøvrig nevne at jeg nettopp fikk ny på garantien, så hele forsterkeren er kliss ny=/ Mvh Espen Endret Juni 10, 2009 av EspenOJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Kan du ikke bare ordne en ny en? Siden du nettopp fikk ny på garanti? Og forsterkere er sjeldent verdt å reparere, det blir ofte like dyrt å reparere som å kjøpe ny... Spørs så klart hva som er feil da, men snakker vi strømforsyning så er det mye penger som skal til.. Virker som om du har koblet noe feil om den alltid står på protect.. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedersn Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 men når forsterkeren går i protect, er ikke det for å hindre at den blir skadet? Fikse problemet, og få den ut av protect slik at den opererer normalt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenOJ Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Er helt annen feil nå, også er det som bildet viser flere smelta ting inni.. Tror ikke den var koplet feil, men nå går den hvertfall i protect med en gang den får spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvilken forsterker er det snakk om? Og hva og hvordan har du koblet til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg