Frosov Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hei Jeg har en fiat punto 75s 1994 modell, den får ikke bensin men starter med startgass, har fulgt bensin slanger fra innsprøytninga og bakover til tanken men ingen sprekker eller noe i slangene, har også skrudd av bensin slange ved innsprøytninga men kom ikke bensin ut av den. Kan noen plis hjelpe meg med hva jeg skal gjøre ? må få starta øl-bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Bensinpumpe? Tette slanger? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosov Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 har ikke sjekket det :S vet noen om hvor bensinpumpa ligger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 På Innsprøytningsmotorer ligger pumpa i tanken. Nå vet jeg ikke hvordan denne bilen er, men du må nok få åpna tanken og sett på pumpa. Det kan være et lokk under baksetet for å komme til, men det har jeg som sagt ikke peiling på. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosov Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ok takk for Svar :D Jeg tror jeg så et tynt alu lokk under baksete så sjekker det i morgen, mens jeg ber for den kjære fiaten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosov Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Supre greier :) har vært ute og sjekka nå sprayet litt wd 40 på til koblinga til bensin pumpa da fyra den med en gang :D Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hehe, bra det ordna seg! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg