pettepot Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Hei folkens, tenkte å bygge ett annlegg i min Audi A4 stasjonsvogn, jeg har en pioneer spiller Pioneer DEH P7600mp og orginalhøytalerene mine er ganske bra forand, tenkte på å bygge meg en basskasse baki med 2x12" Pioneer TS-W3001D4 og en forsterker. Viss noen har noen annbefalinger til dette så takker jeg for alle svar.:pray:pray Endret Juni 6, 2009 av pettepot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurrefisk Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ville ha bytte høytalerene og, originale høytalere og sub er aldri noen god kombinasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettepot Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ok, nå idag skal jeg kjøpe denne pakken uten kondensatoren, hva synes du jeg burde gjøre videre? kjøpe noe annet ellet? http://www.bilforumet.no/bilstereo-salgs/229007-komplett-rockford-fosgate-anlegg-selges.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja, du burde kjøpe noe annet.... Komponentsett er som oftest bedre en coax, og letter med tanke på plassering av diskant osv, også er jo ikke rockford så bra som det en gang var ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettepot Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Ok, men har du noen annbefalinger på hva jeg burde gjøre vidre, har lyst til å kjøpe meg en 10" til men lurer på om jeg må ha meg en forsterker til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Så du har kjøpt den pakka der?? Da spørs det om det er noe vits i å gi deg flere tips, for du hører jo ikke på dem uansett.... Forsterkeren du har kjøpt, klarer å drive 4stk lettdrevne små høyttalere, men IKKE noe sub, så forsterker til sub må du ha uansett, også kjøper du selvsagt en idenstisk sub til den du alt har. (eller allerhelst 2stk av ANNET merke ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg