Gå til innhold

Min Audi A4 03 mod.

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bort disse ripene uten å måtte lakkere helt ned? De ripene på plastikken jeg tenker på.

 

Tipper jeg kommer til og lakkere helt ned i senere tid. Men det blir ikke før i neste år engang.

 

Orihime har fått kjøpt lakkstift til meg så jeg skal få ordnet de stripene på lakken. :) Men har veldig lyst til og fjerne de på plastikken og. Er en liten skramme på bakfangeren og.

evt. hvor mye koster et nytt sån plastikk deksel?

 

skrape.jpg

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får se om jeg kjøper nye slike da. Vist ingen her inne har noen tilsalgs? :) Trenger og et nytt deksel forran tåkelyse på sjåfør siden. Den var sprukket.

Ser at de selger sånne på ebay for en billig penge. ca 170,- inkl. frakt

DISSE. Men ser at de er litt annerledes. De er ikke tettet liksom. Men de passer til bilen min ja?

 

Fikk og forresten LED pærene til parklysa mine idag og. :) Må si det får fort iom. at de blir sendt fra Hong Kong :op:

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får se om jeg kjøper nye slike da. Vist ingen her inne har noen tilsalgs? :) Trenger og et nytt deksel forran tåkelyse på sjåfør siden. Den var sprukket.

Ser at de selger sånne på ebay for en billig penge. ca 170,- inkl. frakt

DISSE. Men ser at de er litt annerledes. De er ikke tettet liksom. Men de passer til bilen min ja?

 

Fikk og forresten LED pærene til parklysa mine idag og. :) Må si det får fort iom. at de blir sendt fra Hong Kong :op:

 

Hvis du skal lakkere listene så hør med en lakkerer om han kan fikse de ripene før du lakkerer. Kanskje du kommer billigere unna med det enn å kjøpe nye :)

 

De tåkelys gitterene passer til bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vist jeg skal lakkere de listene, bør ikke jeg lakker alt irundt da? Vil jo kanskje se litt rart ut vist bare de listene er lakkert? :op:

 

Noen som har det sån? Eller har bilde av det? Vist det ikke ser så gale ut, så skal jeg heller få lakkert de ja. Men trokke jeg har råd til å lakkere alt irundt. Vertfall ikke på en stund.

Men er jo det jeg har mest lyst til da.

 

De tåkelys gitterene passer til bilen din :)

Oki. :D Da blir de bestilt neste uke. Da lønninga kommer. :)

 

Noe annet jeg merket her en dag, da jeg vasket bilen. Det var at det er en slaks bulk på passasjer døra. Blekket på døra har blitt bøyd inn på en måte. Når jeg presser litt der, da kjennes det ut som om det er veldig "tomt" inne i døra.

Sikkert rævva forklart dette men. :op: Tror det skal være nokk med at jeg skrur av deksle på innsiden og presser blekket ut igjen.

På førersiden og var det veldig lett og presse inn blekket, helt nede på døra.

Den bulken er nesten ikke synlig. Men litt irriterende at den er der. :op:

Tenkte kanskje at noen har erfaring med dette?

Endret av Papirkurven

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får se om jeg kjøper nye slike da. Vist ingen her inne har noen tilsalgs? :) Trenger og et nytt deksel forran tåkelyse på sjåfør siden. Den var sprukket.

Ser at de selger sånne på ebay for en billig penge. ca 170,- inkl. frakt

DISSE. Men ser at de er litt annerledes. De er ikke tettet liksom. Men de passer til bilen min ja?

 

Fikk og forresten LED pærene til parklysa mine idag og. :) Må si det får fort iom. at de blir sendt fra Hong Kong :op:

 

 

Jeg har begge gitterne og org grill nede. Du kan få billig, trenger dem ikke, da jeg får s-line front imorgen.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg led lysa til skiltebelysningen. Men typisk så var det ene LED lyse sprukket under transport. :( Men satser på at det holder.

 

Og så fikk jeg lakkstiften og rustmiddlet som Orihime kjøpt for meg. :D Tusen takk til deg!

Så i helga skal jeg få lakkert over alle de synlige ripene som er på bilen. :) Vist det er nokk lakk da. ^^,

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg led lysa til skiltebelysningen. Men typisk så var det ene LED lyse sprukket under transport. :( Men satser på at det holder.

 

Og så fikk jeg lakkstiften og rustmiddlet som Orihime kjøpt for meg. :D Tusen takk til deg!

Så i helga skal jeg få lakkert over alle de synlige ripene som er på bilen. :) Vist det er nokk lakk da. ^^,

 

Bare hyggelig :) Husk å ha på -tynne- lag da det gir best resultat :)

Blir det for lite lakk så bare si ifra så skal jeg fikse en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår