lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 http://www.scribd.com/doc/3698770/LHJetronic-2-4-B230F se på denne nr. 464 HAr både lh 2,2 og lh 2.4(med formotstandere) BEgge har dette releet det der er jo ledningsnett fra 940.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 plukket av fuel railen n, kommer ikke en dråpe ut av dysene.. skal det være mye strøm inn på formotstanden? mye ut av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 plukket av fuel railen n, kommer ikke en dråpe ut av dysene.. skal det være mye strøm inn på formotstanden? mye ut av den? Lurer på om den ikke skal ha 12V inn og litt mindre ut. Se i koblingsskjema om ikke den får + direkte fra pumperelèet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Lurer på om den ikke skal ha 12V inn og litt mindre ut.Se i koblingsskjema om ikke den får + direkte fra pumperelèet. dysene har strøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 rart . fordi det releet er på lh 2,2 også.. ;(hmm.. men sitter det i samme lednings matten som dyser og slikt? eller er det ett eget nett som går i egen strømpe? er 45 min å kjøre til donor bil...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 den ene skal til dysene, en skal til batteri og en skal til sikringen til hovedreleet. og en til jord. Om det er noen koblinger i mellom, det stemmer nok, men er nok integrert. har du skjema over den 11 polet koblingen i 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 ga bilen en liten dose start gass, da fyrte den tvert.. men får ikke bensin enda.. lurer på om det noen flere ledninger som skal kobles på den kontaken som står under dashbordet i 240.. jeg har kunn koblet de som står i guiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 denne kontakten lurer jeg på hva alle ledninger er til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 den blå og svarte der skal vell ha strøm på tenningshakk 2? eller ser jeg feil, Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 den blå og svarte der skal vell ha strøm på tenningshakk 2? eller ser jeg feil,den har jeg ikke koblet.. mener jeg har koblet etter guiden fra a til ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Sitter det 2 relè ved hjernene, eller er det kun pumperelèet. Du kjører med F-tenning også, skal det gå en signalledning fra -1 på coil til innsprutshjernen? Edit: glemte å lese side 3.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Sitter det 2 relè ved hjernene, eller er det kun pumperelèet.Du kjører med F-tenning også, skal det gå en signalledning fra -1 på coil til innsprutshjernen? Edit: glemte å lese side 3.... kun ett rele. det ligger en ledning i strømpa fra coilen ja. rød hvit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg husker når vio bygde om bilen til kompisen min, så måtte vi bytte det framre nettet på bilen, da det orginale på K manglet stikket der hjerner og relè kobles til, kanskje ikke nødvendig, men blir mye bedre, både med tanke på driftsikkerhet og fremtidig feilsøking. Vi brukte fra stasjonsvogn på sedan, og da fungerte alt helt strøkent. Om du mangler dette stikket, kan du ha gjort noe feil i koblingene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg husker når vio bygde om bilen til kompisen min, så måtte vi bytte det framre nettet på bilen, da det orginale på K manglet stikket der hjerner og relè kobles til, kanskje ikke nødvendig, men blir mye bedre, både med tanke på driftsikkerhet og fremtidig feilsøking.Vi brukte fra stasjonsvogn på sedan, og da fungerte alt helt strøkent. Om du mangler dette stikket, kan du ha gjort noe feil i koblingene. jeg har jo plukket ut nettet fram av en volvo 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 motornettet eller hele nettet fra dashen og framover? Bare stussa så på den kontakten du viste, så ut til å være litt skjøting og jall, men kan jo være forskjellig på de forskjellige årsmodellene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.