SqEeCkY Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det er helt sykt hvor dårlig behandla den bilen er. Mhm.. Han er en totalt idiot han som hadde den før meg. Hvertfall med tanke på hvordan den så ut når han fikk den. Huff:( Men hu skal nok bli vakker igjen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Sykt bra utgangspunkt da. Hvordan er stand på motoren? Og hva ga du for noe slikt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Sykt bra utgangspunkt da. Hvordan er stand på motoren? Og hva ga du for noe slikt? Motoren er faktisk i overraskende god stand! Hva jeg ga for den kan være det samme, men kan si det at det var ikke mange kronene:D Her har dere en eske med deler jeg handla i dag også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Kan bli et bra prosjekt dette :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 riktig grill, og deeeeeeeilige seter! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Blir skruing på søndag da? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Blir skruing på søndag da? :) Jepp:) Må bare en kjapp tur til drammen på en sånn konfdrit. Men skal ikke ta lange tia:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Da har jeg fått begynt litt i hvertfall! Har fått demontert bremsene forran, bytta oljeg og oljefilter (det trur jeg den hadde godt av! Hørte stempler og kammer jubla når jeg helte på ny olje!), bytta plugger. Har også fått begynt såvidt med å pusse ned calippera. I dag blir det vel en real motorvask, samt å pusse litt mer rust:). Skal også ringe på nye felger i dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Da får vi komme med en liten update da;) Har nettopp vært ute å handla meg nye felger:) Jeg endte på BBS LM Replica felger ifra Dekkskift.no Det er 18x8 ET45 med 225/40/18 dekk;) Har også fått bytta luftfilteret, samt kjøpt ny DVD-spiller:) Slenger ut noen bilder også jeg! Trangt baki Astran til fettern min ja:P Nye spillern! Fornøyd med den:) Elsk! Nevnte jeg elsk? Luftfilter. Håper dette faller i smak for dere vakre mennesker her inne;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 I like :D mangler bare senk :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 I like :D mangler bare senk :D Nå står den jo på bukker da, så det er derfor den er så skyhøy;) Men ja, senk kommer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Ey, se der ja. Ser ut som du har samma spilleren som meg. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 blir bra detta joakim :D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Nå står den jo på bukker da, så det er derfor den er så skyhøy;) Men ja, senk kommer:D hehe :op: for det så jeg ikke :rolleyes: har ikke sett at du har skrivi at den var senka, derfor gikk jeg ut ifra at det var org.dempere eller sportsunderstell, og det er ikkee lavt nok :iconsm :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Krem krem :) Håper gewinde kommer snart da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg