Gå til innhold

Klovndaniel's Kadett c 1,2 1976

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjul lager har kansje mekonomen, husker ikkje heilt men skal nok vertfall gå ann å få tak i...eller så har muligens Trimtech det eller kan skaffe.

Verksted er kjekt å ha eller ha tilgang til vertfall ja, så får håpe det ordner seg:P

 

foresten..frontruta du skal bytte ut.. er den bra sånn ellers? masse riper i? har ganske mangen riper i min så har lurt på å skaffe en som er bedre eller evt ny da..

 

ja så linken din, tusen takk;). da går vel det i orden også da håper jeg..

 

den jeg skal bytte ut er ikke noe voldsomt ripete egentlig, men ikke godt nok i følge bil verkstedet jeg var hos, så da blir den ruta reserverute om noe skulle skje.. bilruta AS hadde enda en frontrute på lager, 2500kr for ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så linken din, tusen takk;). da går vel det i orden også da håper jeg..

 

den jeg skal bytte ut er ikke noe voldsomt ripete egentlig, men ikke godt nok i følge bil verkstedet jeg var hos, så da blir den ruta reserverute om noe skulle skje.. bilruta AS hadde enda en frontrute på lager, 2500kr for ruta.

 

ja okå, finner vell ei nettside om eg søker på navnet

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var alle delene på bordet. alt ble handla hos http://www.vtp.no vollen truck and parts, bestilte deler kl.4 og delene var der kl.10 dagen etter.

 

så da begynner jeg med det så fort jeg får ordna meg et sted å gjøre jobben, skal prøve å ordne noe greier der fort som faen i og med at han jeg kjører med til jobben skal selge bilen sin og da er det min oppgave å kjøre til jobben.

 

Men åssen har dere andre med kadett gjort det med stereo annlegg? jeg har faen ikke peiling på noe ang det ass, men jeg fikk et bra tilbud i går, også hadde jeg pengene så da blei det en rockford basser i ordentlig kasse og en magnat forsterker til denne.. MEN 6X9 tommere i hatthylla er det tingen? eller holder det med et lite frontsett og 2 små diskanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

front ruter er ikke vanskelig å få takk i mens de andre rutene er verre med og vindus pakningane då er det gjærnen via tyskland.

6x9 er fine ting 2 småe blir lit for lite... men gjærnen ungå å lage hull i metalen på hatte hyllen. kan gjærne gasfibre sån som eg har gjort.

ps har du melt deg i opelmotorsport.com? det er en lur ting... mye å få tak i og mangen kontakter osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er alt i forstilling fikset. ruta er bytta og noe av det elektriske er fikset, fått lys til skilt og lys i dash blandt annet.

 

og når jeg først hadde prøveskiltene for å kjøre den til et verksted jeg kunne stå og ordne litt i. så måtte jeg jo bare ut å sladde litt i kveld, så if it ain't fun, it ain't a kadett! det var sjukt morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår