Gå til innhold

Konkurranse #1

Ranger emnet


rolfi

Anbefalte innlegg

hey folken mange bra biler her ja og nei j skal ikke kommentere den kabrioleten den er din den ;)

 

j ville bare si at j begynner på min i morgen ,har en genial ide men spørs om j klarer det :)

 

J villle bare spørre hva folk her syntes om at vi hadde en konkurranse annenhver uke :) j kan godt arrangjere den vis noen er intrisserte ?

 

men eller så synes j Rolfie gjør en GOD job ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vent hehe hver UKE isteden for annenhver hehe .

og hver konk begynner MAndag og slutter på Søndag kl 12.00

 

og det er lov å legge inn så mange biler dere vil så lenge dere SLETTER de dere IKKE skal ha så det er letter for oss å velge :)

 

og vi velger alt fra gamle til nye biler :) fpr å få litt variasjon .

 

håper på positiv tilbake melding fra alle inkludert Admin :)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa:) greit med konkuranser:).. men om jeg blir med på hver konkuranse er ikke sikkert.. man BLIR lei av å holde på med PS.. men plutselig så får man sånn kick og har lyst til å modde..

 

Men fin ide...

 

Bra du ikke kommenterte.. vet du kan det med CAB konvertering.. men skal nok bli bedre.. HUSK.. dette var min første CAB konvertering.. og tviler på at en A klasse er det letteste å konvertere:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare få sagt at det må ikke bli syting (ikke for å henge noen ut, dette er generelt) fordi at noen har like ting på bilene.. det er faktis ikke å unngå at noen for eks. har like carbonpanser, lykter, felger osv. La oss si at to stykker har akkurat like felger samtidig e.l. en legger ut bildet sitt skal da han andre bytte felger ford han første la ut bildet sitt først??? Jeg syns det blir litt feil..

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår