Kebab-loffer Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Vuderer å bytte turboen i passelaten min, men finner ingen oppgraderings-kit eller noe. Snurrebassen som nå står på har rullet ca.290k og jeg VET tetningene er lekk. Noen tips om hvilken turbo jeg kan invistere i, eller om det finnes overgangsflenser fra K03 til...noe annet? Bilen i utgangspunketet går stort sett som ei gammel kjærring, så noe større er jo utvilsomt av interesse. Bilen ryker også fryktelig svart under pådrag, noe som tyder på for mye diesel i forhold til luft. Jeg kjører nå med et oppjustert ladetrykk, men kunne tenkt meg til å prøvd en annen turbo for å få¨levert enda mer luft. Er litt grønn når det gjelder slik så jeg må bare spørre. Kan jeg forresten kjøre høyt ladetrykk uten at motor tar skade av dette? Siter Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007 Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999 Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001 Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998 Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986 Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994 Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg