wizzy Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei, skal lakkere en picup til helga og trenger litt photoshophjelp. Har sutti flere kvelder for å finne et greit design men idetørken er der IGJEN, bruker sjelden å planlegge før jeg begynner med maskering men nå vil eier se hvordan det blir seende ut :P bilen er hvit og skal kombinere svart topp med huggerorange detaljer.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwistoffer Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Hadde vell vært litt bedre vist det hadde vært høyere oppløsning på bilde ? ;) EDIT: Prøvde meg litt ut, var det slik du mente?: Endret Juni 3, 2009 av kwistoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 så knall ut det der, skal fortsatt være hvit under det sorte, bare med en huggerorange bred stripe der.. :) bildet er bare et jeg fant på nett, bilen er en 2006 c1500 Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Nå er jeg verken lakkerer, designer eller bileier, men hva med å prøve en stripe tilsvarende de gamle camaroene hadde? Den som går vertikalt opp forskjermen (ganske bred) og så bøyer av bakover og blir smalere mot baken. Sånn med tanke på at en pickup er høy/massiv foran og "liten/lett/lav" bak, og at du snakker om ei stripe som skal dele fargene. Kanskje det blir litt for mye av det gode? stripa jeg tenker på *edit: jeg visste jeg hadde sett en slik hugger orange stripe en plass Endret Juni 3, 2009 av Erik Braseth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 ikke dumt.. ga meg noen ideer der så du var til hjelp :P får se til helgen hvordan det blir :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwistoffer Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg testet meg ut og kom frem til dette, noe lignende dette du ville ha ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ligna litt, orangefargen skal danne skillet mellom hvitt og svart.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Slik ble den foreløpig, skal lage noen skygger og motiv når jeg finner tid til det.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwistoffer Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ble et bra resultat av det synes jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Blei knall det der, bare felger og senk igjen:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Blei knall det der, bare felger og senk igjen:)hehe kommer 22" og luft på denne :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg