mazdak Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 (endret) Selger eller bytter Renault Kubera felger. 2 av dekkene er Continental PremiumContact sommerdekk, og 2 av dekkene er Minerva Super45 sommerdekk. Dekkene er bra og holder ut en del til. Veldig fine felger. Mangler senterkopper, men dette er ikke noe problem i å få tak i. Dimensjonen på dekka er 205/45-16 og boltsirkel 4x100. Selges for 1500kr eller byttes i andre felger med samme boltsirkel. Endret Oktober 11, 2009 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Opp Nyere og finere bilder er lagt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Selger disse felgene med dekk for 1500kr. Dekkene er på ca. 5-6mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rajji15 Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei hvor bor du hen ? :) men får jeg dekkene der på En opel C ascona som er senket 40-40 ? Mvh Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg holder til i Oslo området.. :) Om du får dem på en senka Ascona er jeg desverre ikke helt sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Nye bilder hvor felgene sitter på bilen er lagt til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Disse må bort fort på grunn av andre felger som skal på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Ingen som er interesserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg