Jock1 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 får vel lage en tråd om ''nybilen'' min da.. har hatt den et par måneder nå, men endelig nå det har begynt å skje ting med den :D da jeg kjøpte den var den senket 60/45, fikk ikke med sommerhjul, så måtte handle nye, gått 215000, manglet litt eksos osv, men var egentlig i god stand ellers. litt dårlig i lakken kanskje, men alt kan utbedres! noen bilder av bilen når jeg handlet den:) har nå satt på 9x16 ET25 schmidt ML, 195/40-16 dekk, modifisert s4 fanger, fjernet øyelokkene som satt på(isolasjonstape :P ) fjernet bakrutesenkeren og satt på bakrutespoiler istedet, koblet nye spredere.. videre planer er justerbar senk, hellakkering i en svart farge med blåskjær, (er visst en original kawazakifarge), cult-speil, og etterhvert ett eller annet motormessig! legger ut noen bilder av bilen slik den er pr. idag :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Var pen bil det der :) vet ikke heelt om jeg likte tåkelysene hehe. Drit pene hjul : ) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg er vel antakelig skikkelig oldis nå, men de nye hjula dine... Er ikke akkurat felger beregnet på norske veier, for ikke å snakke om fortauskanter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Nice:D Mye jobb med å få S4 fanger på ? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Snadder!! Må bare sei det, S4 fanger va dritrått!! Noe av det peneste eg har sett!! :) Gratulerer me rå bil.. Forresten. finnes det ikke noe OEM tåkelys til å plassere "inn" i grillen nederst i fangeren. Likte ikke tåkelysa slik de var nu. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 tåkelysene sitter bare midt på fangern foreløbig. må finne en måte å feste dem lengre ut på, men var så enkelt å skru dem i karosseriet akkurat der :p hjula er ikkeno problem å kjøre med :) er ikke lov å kjøre fortere enn 80 uansett, og er man litt obs på hull osv i veien så går det bra ;) fortauskanter holder jeg meg unna :P s4-fangern var ferdig tilpassa til golf 3 og vento så var bare å skru den akkurat der originalfangern satt! har tenkt litt på originale s4-spredere ja :) får se hva jeg får til når skattepenga kommer :p akkurat nå venter jeg på justerbar senk. skal prøve meg på sparkling for første gang i dag! litt spent, men har planer om å sparkle igjen hullet etter vindusviskeren på og gropa etter emblemet på bakluka, og hullet etter antenna på venstre framskjerm! ønsk meg lykke til :P bilder kommer :) takker for alle komplimenter :D Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 bestilte sotningsfilm til lyktene fra USA, syns det ble dritkult :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg