toyotajostein Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 http://www.blaupunkt.com/no/7647633310_main.asp Har denne spilleren, og skal koble til forsterker og bass til den. Er dette en vansklig oppgave? Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør dette. Takker for svar =):dj Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ingen vanskelig oppgave, Du må legge opp phonokabler og remote fra bagasjerom til bak spiller, + fra batteri, og minus fra karosseri baki der for å koble til phonokabler til spiller trenger du mest sannsynlig en overgang da blaupunkt ikke har phonokoblinger på spiller, men "iso"-stikk på ut-signal også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Så rart at det ikke er standard på Blaupunkt, i og med at det sto i teksten på spilleren http://www.blaupunkt.com/no/7647633310_main.asp at det bare var å koble rett på. En annen ting jeg lurer på er: Basskassa til forsterker vanlig høytalerkabel da? Hvor tykk anbefaler dere? Takk for svar =) Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ja, det er jo bare å koble rett på, når du har anskaffet adapteret. ;) Alle bilstereo-sjapper har vel en eller annen variant av denne, vanlig standard på europeiske spillere. Basskassa til forsterker vanlig høytalerkabel da? Hvor tykk anbefaler dere?For å være pinlig korrekt; Vanskelig å spå uten å vite hvor mye effekt som skal overføres på maxvolum, lengde mellom forsterker/basskasse osv. I praksis; Ta det største du får plass til i tilkoblingene. Ikke bekymre deg for mye ang. høyttalerkabler. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg